Berg och dahlbana

Dagen började bra! Riktigt bra! Fick ligga kvar i sängen hur länge jag ville, kunde dock inte somna om, hade tre barn som sprang omkring och lekte krig, studsade med pilatesbollen( det är det värsta jag vet när man håller på och studsar med bollar när jag ska sova), men det var skönt att ligga kvar iaf:) Vaknade med ett leende på läpparna:) Kollade film, åt jättegod frulle och målade på min lilla "painting by numbers". Det går framåt..gick tut med hundarna på min långpromenad, var tvungen att ta en omväg, attans kor:/ Fleada var jätteduktig! Hon kom tillbaka till mig tre gånger:) Hon lär sig fort måste jag säga:)

Sen på eftermiddagen lekte jag med toby en kortis, tog ett bad ( nu vet jag att jag inte ska bada med barnen är hemma, toby kom in fem gånger! hallåå some privacy thank you??! ) :P Lagade mat ( värmde pizza) trodde inte att de skulle räcka med en pizza till fyra personer men de hade de visst gjort..gjorde en ugns pannkaka iaf, kändes nyttigare! Ska äta den senare:P Åt efterrätten först så är mätt nu..chokladmousse mums! Gillar de inte egentligen men vi hade något gott i kylen..haha allt med choklad är ju vanligtvis toppen!

Bråkade med Toby, han hade plockat fram spray för att putsa sin kniv..bad honom sipelt och enkelt att plcoka bort det ( ca en meter mellan bord och skåp, men han måste ju lära sig! Han skrek och grät...suck stängde slutligen av honom från datorn i två dagar och sa åt honom att sluta gråta för precis allting..trött på honom, som maria sa..." Jag längtar hem, allt bara för att komma bort från toby"..Becky berättar det ofta och skrattar när jag klagar på honom...

Ska tillbringa min kväll på datorn, antingen med en film eller msn, får se beror på om nån vill hålla mig sällskap:) Imorrn bitti blir de rida med kathryn alltid kul:) Längtar heeeem nu! hem hem hem....<3

image96

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch vad jobbigt gumman.. du får lära honom lite hyffs ;P Men förstår frustrationen.. usch usch! Hoppas du har haft en mysig kväll annars =) Love!

2007-10-13 @ 23:57:57
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Som jag sa igår, det är bra att du säger ifrån någon gång! De måste lära sig. Hoppas att du hade en bra och mysig kväll sen... Hoppas att vi hörs en stund på msn senare idag ;-)

2007-10-14 @ 15:05:55
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0