Ännu en Måndag

Seg måndag. Segaste verkligen. Orkade inte upp ur sängen imorse, klockan ringde sju, halv 8 vaknade jag förskräckt, släpade mig upp. Allt var big cals fel, han fick mig att var uppe till tolv och se på något jackass liknande, gud vad han skrattade, jag skrattade åt att det var så sjukt...suck:P såg iaf till min lycka att Julie redan gjort skollunchen. Skulle bara göra min egen frulle, åt melon och några flingor jag till mina glädje upptäckt att vi har. Trodde ju att det var några av ungarnas sliskiga, men yummie...tyvärr är dom nästan slut. Kom försent med Connie till skolan, eller hon missade morgongympan, som hon hatar så hon var glad. Dom kör den ute på skolgården med alla ungar varje morgon. Stackars barn.


Satt hela dagen framför datorn och pratade och spelade med Bus. Har fått iväg ett födelsedagskort till Rasmus med, alla fyller ju år nu för sjutton! Gaah.. ;) Och fars dag snart, hade jag glömt...den ligger verkligen fel tid på året! Lagade mat, sorterade tvätt, dammsugade, hängde tvätt, gav tjejerna mat, plockade upp efter dom, då kom toby, när han var klar och jag skulle sätta mig ner för andra gången, då kom callum. Suck. Sen skulle connie ha nån mango skalad, sen skulle toby ha efterätt(flingor, konstig unge?) och så vidare..Sen fick jag reda på att julie blir sen, så det var bara städa klart i köket...suck! Hemmfru eller vad, visste ju att det var detta jag skulle göra men börjar bli liiite trött på de nu. Måste skaffa en sysselsättning att göra på dagarna! Har verkligen en deprimerande vardag här nu. Bläää...Jag vill hem! Ta hand om mig själv och inte ha ansvar för andra. Jag vill ha tillbaka sommaren. L


Var ute med hundarna i mörkret, jag fick en chock, sen när är de mörkt klockan sju??? Sen idag tydligen. Gick heeela vägen nerför åkrarna, ända ner till botten av dalen, sen hela vägen upp igen. Härligt uppfriskande, promenaderna är min räddning här. Måste åka ner till Bath någon dag och shoppa lite = terapi.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, godmorgon Jossan. Här hemma började det bli mörkt vid 19.00 tiden för länge sen... Det är galet! Vill också ha tillbaka sommaren och dig ^^,

2007-10-16 @ 16:21:26
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

För att svara på det i min blogg så SAKNAR JAG dig och det vet du ;) Snart ses vi gumman.. Och vi ska ha jättekul!!!!! (L) pusseliii

2007-10-16 @ 21:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0