Tankar

Oj vad mycket tankar det vart idag..var astrött när jag vaknade imorse, hade nog drömt mycket eller något, och sovit otroligt hårt, hade sån dr halvtaskig huvudvärk..somnade om av och till från klockan 6 ungefär, gick upp halv 11^^ Raka spåret ut i soffan där jag spenderade resten av dagen..hade nog unnat sova hela dagen, har haft noll energi..förskylning på väg?? Efter lite mat nu på kvällen är jag piggare men kroppen är ganska orklös..suck:P Såg HELA topp 50 listan på "the hits" min favoritkanal..bara massa tjejer, britnet var etta med "toxic" hatar henne..på 50e plats var tatu:s gamal " all the things she said" såå mycket bättre än brittan..hon borde ju inte ens få vara me dpå listan;) Så ni kan ju gisa hur många timmar jag spenderade i soffan för att se alla femtio;) Sen hamnad ejag framför datorn efter en halvtimmes strykning, o där har jag stannat resten av kvällen;) ,,mohaha seriös dag..

Hade långt serious talk med eme igår och insåg något som är otroligt jobbigt. "mitt " tjejgäng finns inte längre kvar, alla har gått olika vägar och om jag ska vara ärlig, kommer vi komma tillbaka till det vi hade innan jag åkte?? Skulle inte tro det, ni verkar alla ha gått olika vägar därhemma:S Det som känns skönast är att veta att jag ändå har dom flesta kvar, trots att ni alla inte håller kontakten med varandra, håller jag kontakten med de flesta av er..Har också insett vilka som är på riktigt, de som verkligen betyder något...En del del besvikelser finns bakom, och en hel del frågetecken till er andra..Varför?  Andra besvikelser finns också, och en del överaskningar, inte många av er verkar förstå mig, eller ni vill inte veta helt enkelt..Det är synd, med riktiga vänner kan man prata om allt med, och man kan acceptera och försöka stödja valen även om man inte gillar dom. En del av er försöker inte ens. Det svider....

Har hittils haft tre solstrålar ( en fjärde på g nu)på msn idag som lyst upp lite i det eviga gråa trista regnvädret som ALDRIG slutar...Ni vet vilka ni är hoppas jag, tack för det ni gör<3<3Jag älskar er och dig mest ;)

Jag kan titta på stjärnhimlen på kvällarna och inse att ni kan se vad jag ser trots att ni är hundratals mil härifrån. Men när jag tittar närmre upptäcker jag att nästan alla "stjärnor" är flygplan:O Inte klokt, varför sitter inte jag på en av dom undrar jag ibland??


Just de, kolla hur mycket SNÖ det är hos mamsen..VARFÖR är jag i landet som aldrig ser snö??
image140

En del av oss, av det som var..image141

Ytterligare en stund som inte kommer igen..
image142

Kommentarer
Postat av: Fie

Gumman jag har heller ingen snö :( Ibland saknar jag med det som varit, man har tappat så många på vägen.. Speciellt nu när jag har flyttat iväg till en annan stad.. Men jag är glad att du alltid finns kvar..! Du är min solstråle det vet du! Vi kommer alltid att ha varandra där, även om vi inte alltid hinner ses ;/ Älskar dig gumman min!

2007-11-18 @ 22:37:02
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tänkte bara säga heeeeeeej! ;> och att jag läser din blogg oftast, även fast jag mer eller mindre har lagt ner det där med bloggar... Kom hem nu? Ser fram emot ditt brev! Kanske får det imorgon. Hihi. Pussar! (L)

2007-11-19 @ 00:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0