Snabba dagar

Oj vad dagarna gått fort! Vi hann med Castle combe iaf, en underbar promenad och en helfin by! Vi såg husen och andra platser där Stardust spelades in=) Och gissa vem som körde! ;) JAG! Var bara nära kanten(mamma: du var i gräset de vet du va?? jag säger: Klart, jag HAR koll, tänker: shit också måste passa mig!;) ), men körde ju iaf aldrig av vägen, eller in i en annan bil som vissa andra( mamse kraschade backspegeln, som tur var vart de inget på den andra bilen;P )...

Igår körde jag in till bath, det var en mardröm..tur att jag körde i söndags säger jag abra, nu kunde jag mest fokusera på vart jag skulle! I söndags käkade vi mat hos nick med trevligt trevligt:) Filmkväll igår, hot fuzz...himla rolig emellanåt men hela filmen förstördes av att man faktsikt fick se för mycket detaljer typ en gubbe som spetsades genom underkäken in i munnen och som faktiskt satt där o pratade..hum nae..då får den tummen ner...;)

Det vart tidigt uppvaknande imorse..sex första gången när scampii skulle ut(!) första gången annars ska han ju alltid in..;) Han skulle med julie till hästarna..:P Var inte så farligt att mamma o dom åkte, då. Nu är de tomt. Tack vare Becky behövde jag ju inte spendera hela dagen med städning som terapi för att inte tänka på att dom avr borta, istället fick jag möjlighet att rida ut med pirat en hel timme<3 har sen stressat runt hela eftermiddagen med städning, tvättning och matlagning..

nu är jag helt slut, ska sova tiidgt idag..skulle eventuellt med emma till bath imorrn men hon har inte hört av sig så får se..hon har faktiskt inte mitt nummer..:P Oj nu ville hon visst åka o simma imorrn..MÅSTE jag ta på mig bikinin??..huh!;) Sen en kopp varm choklad..desutom vid tio, hallå vad hände med min sovmorgon?? Okej Josefina, nu lägger vi ner, du ska vara glad över att ha någon form av socialt liv;)

PÅ tal om de, tjejen jag red ut med idag har tydlugen en svensk nanny:) hon är visserligen 26 men vad sjutton en svensk som bor nära:) Ska få hennes nummer, får se om jag törs höra av mig..:P

Orkar inte skriva mer nu, känner mest för att dra täcket över huvudet...Becky sa idag " ska du verkligen komma tillbaka efter jul??" Kan ju säga att den tanken satt sig fast i huvudet...Toby har verkligen vart hemsk idag, ge mig melcher tillbaka! TOby har vart toppen när dom vart här! Hela dagen idag har han grinat om att han inte vill gå till skolan, inte gå till beavers, inte göra si, inte göra så...:(

I feel like I'm living the worst day over and over again..

Saknar dagar som dessa<3
image134
image135
image136

Kommentarer
Postat av: Fie

Skönt med besök hemifrån du gumman =) Önskar jag kunde komma o hälsa på så jag får träffa dig! Är stolt över dig att du tagit steget iväg sådär. jag vet aldrig om jag hade vågat.. Får se om jag vågar plugga utomlands sista terminen.. skulle vara kul! ;P Du är bäst gumman! Saknar dig

2007-11-14 @ 15:42:34
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Emelie

Åh, saknar också stunderna som varit! Fy det är hemskt att tänka tillbaka på allt som man varit med om jag blir bara så himla gråtfärdig då. Hur ska jag klara av att åka iväg i 6 månader :| Får se dig som min förebild ;-)

2007-11-14 @ 18:52:01
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0