Sjuk :/

Jahaaaja så var de dags då...har haft häslan i två månaders tid, imorse var de kört..förkyld eller mest ont typ i bihlerna, huvudvärk och ni vet sådär allmänt taskigt hängig..total förändring från igår:( Barnen åkte till Becky ändå, jag har legat framför datorn hela dagen typ...braaa josefina att du får något gjort..:P

Scamp var på min dörr hela natten så har vaknat varje timme typ..Connie kom ner vid fem imorse och hade drömt en mardröm stackars flicka, hon fick sova hos mig resterande två timmar..;)

Fixat lite med mammas hitkomst iaf bra de. Och varit social med typ alla på msn utom ängland, vet inte hur mycket du segat idag;) haha du och jag vi har nog gått om varandra...;)

Toby ochjag har sett en del av Gladiator med, alltså filmen är ju verkligen jättebra, men måste man visa så mycket detaljer av hur dom skär halsarna av varandra???:s

Welll, ingen ridning imorrn:( Typiskt...sian ska med rida..alla är så snälla..Ross sa att dom kunde ta ungarna imorrn kväll med om jag ville..mohaha leker med tanken men nej, stackars toby var ledsen för att vi inte fick den helkväll som var planerad:( Sååå ska kolla gladiator lite mer imorrn haha...;)

Mina öron gör ont istället nu..verkar om att de går runt, ena stunden är det huvudet, nästa näsan, öronen, halsen, illamående...allt på en gång:(

image129


Kommentarer
Postat av: Fie

aawww gumman du får ta o bli friskt!! Skönt o få prata med dig idag i alla fall.. Det var så länge sen nu!! =)
Miss you! Ha en underbar helg!!
Love

2007-11-07 @ 22:31:35
URL: http://hberg.bloggspace.se
Postat av: Becca

Krya på dig (L) miss you

2007-11-07 @ 23:07:38
Postat av: Emelie

Alltid lika jobbigt att känna sig sådär =/ Hoppas att du kryar på dig snart

2007-11-08 @ 14:45:06
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0