På topp=)

Är högst upp i bergochdahlbanan nu:) Åkte ner en liten bit i medkänsla för Hanna, åh vad jag vill träffa dig nu, bara knappt en vecka kvar! Då ska vi se till att få ett leende på dina läppar!

Annars har min dag vart tipptopp:)

Lämnade barnen imorse efter en godnatts sömn och mycket drömmar, kom hem och gjorde mig iordning, åkte til Bath med Emma efter en snabb kopp te:) Hon är såå trevlig, vi kommer verkligen bra överens:) Hennes bil var lite hum trasig, lät som en sportbil, mohaha mycket roligt hade vi åt de:)

Hon visade mig massa trevliga affärer, oj vad vi missade en Becca! Den kan man gå i i säkert en timme, jättestor och MASSOR med snygga kläder!:) Plus smink och parfymer oc sånt i massor! Dit ska jag igen!;) Åkte sen hem, stannade på verkstaden för att få ordning på bilen. Det tog en halvtimme att byta avgasröret typ, dom tre grabbarna "slogs" om att få hjälpa mohaha vad gör dom inte för söta tjejer?;) ( Jag vet egot är stort ibland;) )

Kom hem, käkade sen lunch, visade massa bilder och hoppsan dags att hämta barn i skolan. Ingen sian där idag heller, har inte sett henne på en vecka nu;( Gjorde alla sysslor jag missat, dammsugade, strök (högen tar fan ALDRIG slut) och lagade mat. Gick till affären och tog med hundarna på samma gång, Scamp är på minus, han bajsade på min matta idag, heeela rummet stank:(  Sen började hårda jobbet med att riva ut alla garderober i callums rum, tog nån timme, var livrädd att allt skulle rasa på mig! Men överlevde utan blåmärken:) Imorrn ska jag måla hela taket...;)

Sitter på internet i köket nu, DET är bra, behöver inte stänga av klockan nio!:D Måste bara fundera på vart jag ska göra av rautern...hums...just nu är de kablar till förbannelse, mindre bra;)Farligt med två hundar och en katt i samma rum??

Now I'm sitting here
Like we used to do
I think about my life
And now there's nothing I won't do
Just for one more day
One more day with you ( or lots;) )<3

image137

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa nästa heelg party party. wiieho :D

2007-11-15 @ 17:13:56
Postat av: Fie

Va kul gumman =)Jag skulle me vilja gå ut o shoppa loss, men plånboken säger något annat ;P hehe! Saknar dig!

2007-11-15 @ 21:40:53
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Shopping och party alltså, det var inte dåligt inte. Det är du mer än värd gumman! Se till att ha riktigt skojigt tillsammans med Hanna nu! ^^, Men var rädd om dig.

2007-11-15 @ 22:44:10
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0