Och det fortsätter ner och det fortsätter upp..

Trött på de är jag..Igår hade jag en otroligt rolig kväll med Hanna på msn, var såå övertrött vilket gör ju allt roligare..skrattade så jag grät, säger bara ett ord hanna: Tampontomtar;) ( MÅSTE nog förklara med, jag åt skumtomtar, visade för Hanna i camen, hon sa: Vad är det där:O Vad har du gjort med den? Är det en tampong:O " och sen massa skratt;) Kan säga flera föresten, synder i kyrkan;) Nu tog visst minnet stopp..hum återkommer om jag kommer ihåg vad mer de va..:P Haha men jag hade kul iaf:)

Kan också meddela, föresten just de! Minnet kom tillbaka när Hanna just nu sa att hon måste stryka i ca fem timmar: Hon måste stryka trosorna i familjen hon bor hos! Haha "stringtanga liksom det finns ju inget att stryka" mohah tycker synd om dig, men kan inte låta bli att skratta;)
Iaf tillbaka till vad jag faktiskt skulle meddela: Hanna och jag åker den 21 December ( hur gick det med ändringen Hanna? måste fråga nu genast, ryan har nämligen flyttat på henne så hon flyger på torsdagen och inte med mig:O Vaah?? liksom jag tänker flyga med dig;) ) och hem kommer vi de, håll i er FJÄRDE JANUARI! hiii:D  hoppsan vi fixade visst några dagar till hemma:D Var värt 17 pund;) :D

Hannas kommentar på min blogg:
" Haha men det såg ju ut som en tampong först. Jag letade efter snöret men hittade inte det :P
Du har ju inte skrivit något om KATTEN? Så jag får väll berätta det.
Julies katt. (Den som spyr och såvidare)
Skrattade vi mycket åt.
Tillexempel när hon nästa ramlade ner i vasken.
Fet är hon ju ochså.
Men Josefina döda henne inte!!!
Hon har säkert något gott innerst inne ochså
Puss och snusk " Josefina kommenterar: Ronnie är ett killnamn, katten är av hankön Hanna;)

Jimmy bad mig också att meddela att det faktiskt var HAN och inte mamma som stod utanför dörren när dom kom hit och att det var taskigt av mig att inte nämna honom en enda gång i bloggarna om deras vistelse..visst gjorde jag väl de? Nämnde honom minst en gång?? Han luras nog...

Vaknade imorse med olustig känsla, var väl orolig för vad julie skulle säga..Att Callums sedan drev med mig och sa att dom just pratat om mig gjorde de ju inte bättre..Men vartefter dagen gick och ridning, städning, målning, mer städning och sånt fortgick är allt bra igen..Har just nu egen tjejkväll, pojkarna är borta hos pappa och kompis, connie har lily här, dom meddelade just att dom dissar filmkväll med mig för datorn:( Julie dissade för Nick..HUm VAD ska jag göra nu då:S Har inga bra filmer att se, inget att göra:...Bläää får sova tidigt idag helt enkelt...nu kankse??neej är inte tillräckligt trött, synd att de inte var som igår när jag nästan somnade vid halv sju! Hahah

Nej för långt inlägg för er, Ha en bra helg mina vänner, pappa tänker du visa att du skanar mig något eller?? Jag tänker inte ringa den här gången....

image139

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha men det såg ju ut som en tampong först. Jag letade efter snöret men hittade inte det :P
Du har ju inte skrivit något om KATTEN? Så jag får väll berätta det.
Julies katt. (Den som spyr och såvidare)
Skrattade vi mycket åt.
Tillexempel när hon nästa ramlade ner i vasken.
Fet är hon ju ochså.
Men Josefina döda henne inte!!!
Hon har säkert något gott innerst inne ochså
Puss och snusk

2007-11-17 @ 21:11:32
Postat av: Fie

haha va roligt med skumtomten ;) Ahh gumman jag saknar dig massvis.. Saknar dig ännu mer nu när jag är hemma i Norrköping och du inte är här! Miss you!! Ha det bästas o snart är du här hos oss :D Love

2007-11-17 @ 21:35:59
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Saknar dig så att det gör ont! Har nog inte riktigt insett hur mycket du betyder för mig. Förlåt om jag är dålig på att säga det till dig... Nu är det inte så långt kvar till du är hemma igen, längtar redan

2007-11-17 @ 22:00:54
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0