Kom och ta mig långt härifrån...

Så kändes det iaf imorse...Får sånna där stunder när jag bara vill härifrån, och aldrig komma tillbaka..Toby kom in o skrek o gnällde imorse för att jag stängt av honom från datorn idag, sen tjöt han hela förmiddagen för att hans kompisar inte var hemma och kunde hjälpa honom med tvspelet...Ignorerade honom tillslut, det brukar i slutänden vara bästa sättet. Körde ett eget improviserat friskispass i solen, var ute i t-shirt, döskönt! Igår var det halsduk och vantar, vädret vänder fort;) Man blir alltid så glad av den träningen var på bättre humör efter de, och trevliga sms är ju inte humördämpande heller om man säger så;) :)

Har städat massor igen, hela kylen var full med katthår...myys:/ Kul var att julie iaf kommenterade att vardagsrummet var himla städat, har spenderat halva dagen därinne..så fort man är klar kommer barnen vänder till, sen kommer lushunden scampii och kliar sig så hans hårtussar är över hela golvet..Har haft Henry ute två gånger i vardagsrummet idag, normalt???;)

Fredag kväll, vad jag gör?? Deppar, har facebook nu föresten..Ska bara fatta alla funktioner..haha.
Imorrn ska jag på HIgh School musical 2, Bigcal som sover här på söndagar , har en lillebror, Boss, som spelar med i den:) Så vi ska sova hos dom (sian, mamman är julies kompis sen evigheter) o kommer hem på söndag. INget kul att sova hos folk man inte känner, men det ska bli kul att komma iväg o göra något, lämna huset. Även om jag trivs bäst i min säng, där har man det iaf lugnt och skönt ;) :P Haha. Nehej ska väl se om jag ska vara social med Julie och Callum, dom andra två fröna har åkt till Douggie...tyst och skönt;)

Miss youu<3

Gamla tider, trots allt kan jag bara se tillbaka och le...Vi är sååå snygga...hur var de? Djävulen, Smurfen och Hulken?:S:P

image112

Kommentarer
Postat av: Becca

RIP MegaGame UF!!!

2007-11-03 @ 11:26:46
Postat av: Emelie

Vi är ju bara så heta på den där bilden! ^^, MegaGame UF!

2007-11-05 @ 21:45:37
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0