Jag minns gamla stunder<3

Igår vart man ensam hemma senare på kvällen, himla skönt! Hade dock riktigt tråkigt, orkade inte sätta på en film, tyckte det var försent, men hade ju lika gärna kunnat göra de, somnade inte förs efter ett.. Kollade tillbaka på alla mina tusentals bilder, tog en halvtimme i ett bildspel...Vi har haft så mycket kul tillsammans tjejor, kommer det bli några mera sådana stunder? Allting har förändrats, vi är förändrade som personer, vi har skaffat oss nya liv på olika platser, kommer alla vi hitta tillbaka till busen vi haft när vi alla är tillbaka i Sverige igen?  Jag hoppas det. Dom stunderna har betytt så mycket för mig. Dom senaste tre åren har jag levt för er. Hoppas jag kan fortsätta göra det.


 Balen =)
 Första vårdagen =)
 Dom här korten har vi många av ni;)
 Grilla i vilda:)
 Ullared, Becca hittade det här kortet igår! Du har ju massa kort jag inte sett!;)
 Liseberg =)
 Halvarskväll;)
 Partynätter i massor;)

 Valborg i mitt hjärta<3

Nu bär det av till Sian, Julie kom just. Längtar hem.

Kommentarer
Postat av: Becca

Saknar de gamla stunderna, men tyvärr kommer nog aldrig någonting bli som förr igen. Vi har alla tagit steget in i vuxenvärlden, dock har vissa tagit fler steg än andra. Även om ingenting blir som förr så kan även stunderna tillsammans fortfarande bli minst lika bra. Nyår och valborg, allt känns så långt borta men ändå så nära.. saknar de stunderna massor, skulle kunna göra mycket för att trolla mig tillbaka dit för en stund. Ska träffa en ny familj imorgon, då kan väl hålla tummarna för mig. De skrev att om vi kommer överens muntligt om att vi båda är nöjda så börjar jag söndag om en vecka (L) Hoppas du får dagar borta hos big Cal.. och att vi hörs imorgon kväll! YAMATW

2007-11-03 @ 18:59:31
Postat av: Emelie

Det är klart att det kommer bli många fler härliga, roliga och busiga stunder tillsammans :-D! Även om vi har förändrats så betyder inte det att allting har blivit sämre. Förändringar kan faktiskt vara bra ibland. Men jag vet hur du tänker vännen, jag har haft samma tankar själv. Det gäller bara att kämpa och inte ge upp, vi måste alla ge och ta för att hålla ihop! Jag ger i alla fall inte upp, det hoppas jag att du vet

2007-11-05 @ 21:49:36
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0