Hård dag??:(

Dagen började ganska bra, fick reda på att Julie skulle jobba dag, och sen ut på kvällen..Hon var väl vart hemma typ tre timmar den  här veckan förutom när hon sovit..skönt på sätt o vis faktiskt, det har gått bra ändå...Fick en förmiddag åt bara mig själv behövde de..Gjorde massa tjejegrej och tog ett härligt skumbad...Det behövs ofta här, man överlever inte annars..

Hämtade barn, fick bonusbarn med, Peter och annabel följde med Connie och Toby...helt okej, dom skötte sig bra..Lagade mat, mästerkock i farten igen, allt gick åt barnen åt duktigt och jag njöt av matlagningen..gillar det verkligen=) Fajitas blev de, med kött istället för kyckling..men gillar inte deras krydda så hade bara pyttelite..mohaha...:p Efter det började helvetet för kvällen..eller egentligen var de inte farligt, barnen lekte bara väldigt högljutt, jag pallar inte sådant, mamma upp idagen, huvudvärk efter fem minuter typ..Callum kom dock hem efter maten, pratade massor med honom, vi har haft en bra kväll.:) Inte ofta man kommer honom nära:) Vi ska laga mat ihop nästa helg, jag ska lära honom att göra potatisgratäng, har inte ätit de sen långt inna jag åkte och saknar det fruktansvärt mycket! Älskar de ju!

Gick sedan ut från julies rum (callum och jag hade fixat med musik på hans mp3 på min dator) och fick en chock! Alla täcken var ute, dom åkte på dom nerför trappan, hela vardagsrummet var ett bombnedslag..jag som städat och städat för att mamma o dom ska få plats här! :( fick ett ryck...ta mig härifrån eller döda mig långsamt typ...dock är allt nästan städat nu, men jag är sååå trött, skulle kunna somna på fläcken och har fruktansvärd huvudvärk...Har hittat anledningen till att jag mått taskigt dom senaste dagarna..! Visdomständerna kommer! känner en nu! Trodde de bara var blåsor, så helvete heller och aj fan vad de gör ont! :( kan knappt äta...allt vart ju givetvis värre när jag upptäckte dom, man tänker ju på de hela tiden..och jag ska få alla fyra:( bläääää

Hoppas mamma och dom hittar vägen ikväll:( Dom borde ha kommit halvägs nu om dom hittar...får inte tag i henne på telefonen:/ Orkar inte vänta uppe för länge, går och lägger mig och har telefonen bredvid mig...haa...

Countryroads take me home, to the place where I belong...

Okeeej haha fick mig ett gott skratt, berättade för eme om mina visdomständer..hon bara nejmen:O din kind är ju jättesvullen:O Vad har hänt:O Jag..: Den är inte svullen bara tjock:(!


Det ser värre ut i verkligheten:/
image133
image132

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå den såg ju svullen ut! ^^, Haha. Hoppas att det blir något bättre så att du inte har ont hela tiden. Och att du har det roligt och bra tillsammans med din mamma och brorsorna ;-) Du måste berätta allt sen...

2007-11-11 @ 21:15:21
Postat av: Fie

Usch vad jobbigt :P inge kul o komma ut till det där.. hihi.. Stackare o få visdoms tänderna.. och alla dessutom.. :/ men det kommer o gå bra, det gör mest ont när de inte växt igenom tandköttet ordentligt..

2007-11-12 @ 11:43:10
URL: http://hberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0