Busy busy

Oj jag har hunnit med massor idag..typ..när jag väl börjar räkna upp de är de kanske inte så mycket, men iaf;)

Skulle ju egentligen följt med Sian till toddlers imorse, men Georgia hade vart lite krasslig så icke..Gav Becky och Ken pepparkakor att ha i stallet till kaffet, ken klagade på mig igår när jag lkäkade min frukostmacka att jag inte hade gjort någon til dom så där fick han:)

Callum har vart hemma halvsjuk, han hjälpte mig dock att måla hela taket i hans rum( med pensel:S ) dock fick jag ändå måla över hela den delen så hum hjälp o hjälp, men han försökte ju;) Fixade lunch o grejer, dammsugade, städade, tvättade, hämtade barn, fick två på köpet igen, peter och annabell, de blir alltid ett jävla liv här då men jag höll mig i köket:) Just de ja, Peters mamma vad hon nu heter, berättade att Peter hade varit helt lyrisk över köttbullarna han fick här förra veckan, sa åt henne att åka til ikea o köpa..dom är ju klara på tio röda i stekpannan;)

Lagat mat i över två timmar, kan knappt vänta tills julie kommer hem så jag får äta! Potatisgratäng, tzatsiki, och kyckling marinerad med sån där sweet chili sås med paprika i...mumsi! Tror att jag verkligen har lyckats idag, men det återstår att se:D Älskar matlagningen om jag får ha tid på mig:)

Fick dammsuga en gång till efter alla barn, sen har jag lämnat massa kartonger och sånt på återvinningen, och städat upp ännu mer...ska stryka nu så vi får plats i vardagsrummet ikväll..o ja just de,köpte olika muffins med gojs på för att stödja skolan, gud vad jag är duktig:) Hihi! Om EXAKT fem veckor står jag på skavsta.....!:) uhlala:)Nyårsplaner igång vad ska alla göra??;)

Nu ska jag stryka så jag får något mera gjort innan julie kommer:) hii:) Jag vet varför jag är glad, det vet du också;)

Förra årets nyår, suddighet beror nog på alkohol eller vad säger du tysken;) Förra året var bäst hittils, blir det ännu bättre iår`?=)
image138

Kommentarer
Postat av: Fie

Va kul med lite fart hemma ;P hehe! Gott med maten med ;D Svårt med nyår.. Jag har inte heller några planer än.. Vet inte om jag ska vara i Norrköping eller i Jönköping, hehe! Love

2007-11-16 @ 18:46:18
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Becca

Vännen min, låt oss göra en repris på förra året!!

2007-11-16 @ 19:37:50
Postat av: Emelie

Får se hur man firar den nya året i år... Hoppas att det blir bättre än förra året för min del i alla fall.

2007-11-17 @ 17:33:41
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Hanna

Du har aldrig sagt att han heter Ronnie ju :O
dags att återgå til strykbrädan. Mammans tanga måste ju strykas :S

2007-11-17 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0