Solskensdag

Idag har det varit en jättebra dag..Var något trött när jag vaknade, måste se till att förbättra min sömn alltså...Laddade upp med fyra tröjor, funderade på att ta vinterjackan, men där gick gränsen alltså, de skulle ju trots allt bli 18 grader...o solen sken från en klarblå himmel..de började lite småsegt men frammåt 11 började allt bli jättebra! Verkligen! Var länge sedan jag var på ett så strålande humör...

Massa trevligt folk verkligen, förutom en viss läskig gubbe i 45års åldern i nätlinne som erbjöd mig sin helly hansen tröja för att jag frös o ett antal norska böcker..hum...haha massa snygga jobbarkillar...SKa ha en sån kille o gifta mig med har jag kommit fram till! :D Uhlala;)
Vilka trevliga pensiönärer alltsså:D En bara: Du är såå gullig alltså, jag kommer tillbaka imrorrn, gud vad trevlig du är:D Så snällt:D de värmde!
Fick också reda på att de int ebir något mer brödjobb..inga pengar men ilediga helger...de vart nog bättre tror jag.!

Var iaf döglad, hälsade glatt på Samir, en nervös 15 åring osm tog över efter mig, stackaren var väl jättenervös när jag lämnade honom åt sitt öde..haha kom hem, var lite snäll mot hampus, fixade lite jordgubbar o glass åt han:D Saknar smultron ibland!

Var hos farmor sen, lagade mat o styrde..mästerkocken i farten igen, lyckades med min favorit skinksåsen! Uhh har lyckats med TVÅ rätter denna veckan! lasange a´la pappa fadt på mitt sätt och sen skinsås a´la kacka på mitt sätt:D Duktiga jag..pratade massor med farmor o de va jättetrevligt..
drog mig hemmåt, städade lite o sen kom flickorna (Eme,Effi och Jennifer) och kolalde film...vi såg " Hata göteborg"" (andra gången för mig,men den är ju rätt bra) sen såg vi slutet på skruva den som beckham, och eme retades lite med en stackars pojke..uuupsie..hihi eme visade en smajlgubbe: hihi image5

































Tack tjejer för ikväll! Har haft jättetrevligt, o än är vi inte klara;) :D Ser fram emot lite bus nästa vecka:D Torsdag;) Sen verkar de bli midsommar i bränntorp med familjen..kan bli skönt de med. . . .
Ska flika in i diskussionen som pågår bakom mig: Tjejer ni är bra! Jättebra;) Sluta klanka ner på er själva för ni är underbara:D Älskar er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0