Snabb blogg, bra dag..

JObbade, de va iiiiskallt, hade vinterjacka och täckbyxor på mig fattade att en liten kille undrade varför jag hade de" när ingen annan har de?" haha...tiden gick segt ibland fort ibland, hade den gulliga gubben som kom förbi igen och pratade med mig, han sade att jag hade vackra ögon..oj va de värmde, han är så söt! haha

sen vart de stan en snabbis, hoppade på en buss, men hoppade av den igen eftersom mamma var i stan..åkte runt lite överllt med henne, men gick på stan lite till först..haha fick ytterligare fina kommentarer av en ille i 24-års åldern ( med jättefina ögon) som ville ha med mig på inflyttningsfest...nu är jag glad:D

Kom slutligen ner tilll viken, gick en timme i skogen o letade efter hästarna, men dom syntes inte till...suck! En promenix fick jag iaf..sen gick jag en halv timme till med misty..gud vad mycket jag har gått idag!haha vi har en ny medlem i familjen här...hrm host en mops! ( grisen kallar jag henne, hon heter egentligen alfa...har ni sett en mops eller???? jag bara frågar, annars får ni kolla upp de...omg alltså får se om vi ska ha henne eller inte, just nu är hon på prov typ...Lina älskar henne..::p hahha

Nu ska vi kolla stolthet och fördom, asbra film!:D:D:D:D:D: Skriver mer imorrn!" <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0