Tisdag-lite jobbar/segis dag


Uppdaterar
har vart i väg med lina en sväng vid ålgöl o bara snackat, himla trevligt må jag säga...tyvärr upptäckte vi när vi kom hem att den röda plasten över baklyktan hade trillat av, så de var bara att åka hela vägen tillbaka igen..suck!men de va mysigt iaf, frihetskänsla av att åka moppe, precis som o rida typ!:D

Var hos mormor o mofar förut, spöade dom dessvärre INTE i skip-bo..what a surprise huh? mamma vann båda gångerna, en vi slutade spela då, så jag hade ju faktiskt unnat komma två;) haha drömma kan man göra, jag har varken tur i spel eller kärlek, det är något jag har fått acceptera;)  Hum bestämt att de blir sthlm på söndag kväll nu..kan bli skönt att komma iväg en vecka nu...tror jag... vi får väl se, lär li mycket arbete iaf...

Vill planera lite frammåt nu! hallååå hjälp mig komma på lite planer dåååå??? :D Liseberg den 28 närmast, sen semester med pappsen v.31 ( sommarens chock; Missar den enda filmen jag vill se på utebion, linas kvällsbok! Boken är sååå toppenbra att filmen inte kan vara annat! varför ska vi åka den evckan för???? bara undrar liksom! )

hum sen så jaaa...hemma en vecka, sthlm en vecka till, hem en vecka till o sen är de i princip dax för englan...oj vad nära de låter, ingen ansökan är ju ens klar än:S bläää...är inte sugen på o åka för stunden, med tanke på alla problem..men dom löser sig nog så småningom..imorrn ska de första bli avklarat iaf, jävla friskintyg! jag ska göra en tatuering nästa år!:D haha besträmde mig fört, har ritat två fina mönste som jag nog ska våga sätta dit någonstanns..haha pappa kommer få en chock! :D mohaha

__________________________________________________________________________________________


Åhh vad less jag är..hade sett fram emot o testa den ny a ridsvängen men icke..först var de för dåligt väder, sen var de visst inget bra att "rida varje dag", som mamma uttryckte det..nehej nehej..så nu sitter man här o försöker hitta skinnjacka och skor...syuck..har hittat en jag blev kär i, den kostar över 300:O om man vore rik.-....men men...har iaf jobbat på ordentligt idag, målat en dörr har jag gjort, bakat en kladis, och fyllt hela fyra säckar med ved sjlv..de tog typ 2-3 timmar, hade inte riktig tkoll på klockan..sen dög jag ungefär, sover här i stolen i princip..halvsegt väder ju:/

Imorrn ska de ridas iaf! sådeså! ser fram emot helg, även om det typ är helg här varje dag..haha skulle kollat film med lina idag, men icke...ska åka en sväng till ålgöl istället, efter det att jag spöat mamma o morföräldrarna i skippo! mohaha :D

känner faktiskt inte för o sitta här mer, ska ta o kolla pelle svanslös istället, så becca kan få tilllbaka banden igen;) tihi
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0