resfeber

Jag vill stanna hemma! Jag vill sola, bada, vara på landet, rida pärlan, träffa alla underbara! Inte åka iväg o bara lämna allt!:( buuhu....nej vars men de känns verkligen lite sorgligt..allting närmar sig så himla fort nu! det är liksom hjälp! vart tog sommaren vägen? den försvann fortare än jag kunnat ana...herregud... Men sthlm i en vecka nu, kommer hem på fredag..sen är de liseberg, rida en sväng på söndagen och sen västkusten en vecka..sen är de sista veckan tillsammans med alla!

:/ Kommer det tomma hålet nånsin att fyllas igen?

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, värst vad med saker du har hunnit med sedan jag varit på Öland. Saknar dig och alla andra här hemma. Känns som tiden bara flyger iväg! Gud va paff jag blev när jag läste din blogg om att du var i Sthlm, hade totalt glömt bort det :-( Och jag som ville träffa dig. Meh! Längtar också till Liseberg :-D Så kul! Ha det bra i Sthlm då, så hörs vi.

2007-07-22 @ 23:34:22
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0