London på g!

Oj oj i morse vart jag verkligen nervös när jag öppnade mailen..förmedlingen, eller aa Anne som kontaktpersonen heter, ville ha mitt telefonnnummer, så hon kunde ringa mig idag.. oj oj! Jag vart jättenervös, prata ett helt samtal på engelska liksom..så hela fm gick jag o funderade på vad jag skulle säga, hade ridlektionen med Emma, hon är sååå duktig! Tjänade 100 spänn med:D mohaha sen kollade jag pelle svanslös, haha fick mig o slappna av lite.sen helt plötsligt ringer de! såg att numret var från england, jag svär att mitt hjärta stannade i två sekunder där..men när jag svarat ( som vanligt typ hej det är josefina" fick jag till svar" hej det är anne, o guud vad dullig du låter" o sen vart de världsrekord i snabbpratning, oj vad mycket hon fick sagt på dom där sex minuterna! haha jag hade fortfarande inte hämtat mig från chocken att hon pratade svenska, när hon ringde upp igen, o sade att hon pratat med familjen och att dom absolut ville prata med mig! :D oj oj pirrar i magen nu!

Fast det är blandade känslor..blir ju inte riktigt som planerat liksom..o jag sa till melcher att jag kanske skulle åka iväg o vara borta jättelänge...han sa typ " men bara kanske va?" åhhh jag grät...:( fy o lämna honm! tror jag ska röva med honom! sen är det ju massa annat jox med..:/ men inget är ju klart än! Det som är bra är att hon inte krväer de där förbannade friskintyget:D så de problemet är löst! :D men ändå..jag är så himla nervös för allt nu så är hur klumpig som helst o tappar grejer o så..sjukt:/

lagade mat också, stjärnkocken själv..haha köttfärsås a la josefina! :P

har nisse iknäet nu, healingkatten nummer ett...när pärlan var dålig var de nisse som satt i mitt knä, timme efter timme när tårarna rann...nu sitter han här igen..han sitter bar ahär närjag verkligen behöver honom. . .

" Det blir säkert ändrade planer, hur som helst, de blir nog bra? "

så vill jag ha det..

ooh jag har så söta kort på alfa..( jag vet tycker inte om henne utåt sätt, men hon har nog vunnit mitt hjärta) o melcher o misty..men hittar ingen sladd! åhh!;P ska försöka hiinna med de imorrn:p

nej nu ska jag..hum gå ut med hundarna o sen sova...ser fram emot liseberg nu med..snart så!yamatw

nattii
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0