Leaving town..

yep, i'm gonna leave the town for a couple of days...o de ska faktiskt bli skönt..senast igår kväll var jag nära på o skita i det när hela familjen bråkade om vart och om vi skulle åka...ewller jag skällde ut papa för att han var så fruktansvärt barnslig*stolt*

Nu idag bär det trots allt av till de goa göteborg, och hör o häpna, de blir faktiskt en sväng till liseberg igen med=) mohaha ska åka uppswinget igen, ska försöka titta lite mer denna gången..hihi ska tvinga upp kacka med:D

Vi har hittat ett vandrarhem att bo på, thjohooo kommer klättra på väggarna ganska snart...bara hopaps att de kanske bor lite annat trevligt folk där=) Nu ni mina vänner får ni börja planera lite roliga saker till lördag tycker jag, pappa och dom ska på fest, vilket betyder att jag inte behöver sitta hemma med dom:) Eller nu ska jag tydligen agera skjuts ut till svärtinge och hämtning på natten, så ni får komma med alkoholfria alternativ;)

Och jag tänker tjata mer om kommentarer! Kom igen var lite roligare..vill veta vilka sm läser bloggen ju=) dessutom är de roligare att läsa.. ;o)

Det ska bli spännande att se när du hör av dig nästa gång, du är ju inte speciellt duktig på de just nu..eller de där gäller nog flera föresten. . .

White lion - When the children cry....så bra!:D

Nehee ni...föresten ska vända mig till er jag pratat om med tidskapseln...försök och kom på något till helgen, för jag ska till viken på söndag..får väl göra om våra planer lite, jag får gräva ner de hela, så får jag väl filma processen eller så så vi hittar tillbaka;) Men som sagt fundera nu till helgen, så ska jag försöka se till o hinna få allt av er på lördag eller så=)

Every rose has it's thorn...också en bra låt=) nu måste jag vattna mina blommor! Sen ska vi nog ta o komma iväg tror jag! Vi har incheckning vid fem så de blir nog ganska lagom o åka nu..ska försöka få dom o stanna vid gränna med =)

Hade så bra härhemma allihopa, kommentera lite nu!;)

Pussar och kramar från Josefina på språng!<3

Kommentarer
Postat av: Fie

Gumman min! Jag kommer sakna dig! Tråkigt att vi inte hinner ses mer nu! Men ha det underbart i Göteborg =) Pussar i massor, hoppas de blir några kul planer till helgen me =) <3

2007-07-31 @ 13:02:31
Postat av: Martin

Kanske Grillfest hos far på lördag!!!!!

2007-07-31 @ 20:30:05
Postat av: Jennifer

Hej Jossan! Jag är ju en trogen läsare! ;> Gbg, kul! Hoppas ni får toppenväder. Vi hörs när du kommer hem. Puss!

2007-08-01 @ 13:50:14
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Emelie

Jossan, kul att det blir Göteborg efter alla planer :P hehe* Får väl se till att komma på något till helgen, men räknar med att du tänker ut något också ^^, Ha det toppen nu! Pussar <3

2007-08-01 @ 14:17:23
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0