Lååång arbetardag

Nu vet jag hur de har de, arbetarna! Jobbigt och seegt framför allt! Dagen tar ju lixom aldrig slut! Suck..ska fundera ordentligt på ett framtida jobb...:P

Vaknade tidigt imorse, kvart i sju, kollade carina som var jätteduktig, men som ite fick chansen att säga något av det hon planerat nästan! Kollade på henne i de sju inuter hon fick vara med, sen halvsov jag i fyrtifem minuter till^^ Skulle jag inte gjort! >Trött som attan sen!

Tog mig iväg till jobbet igen, körandes i carinas smartcar..gillar den bilen mer o mer=) tihi...carina var med också..blev lämnad ensam med polackerna alltför snart, men de gick hyfsat iaf..haha..den ena polacken kan några få ord på svenska, och jobbar mcyket med gester så jag förstod honom mer än vad han förstod mig, haha! Han fick mig o slipa alla väggar inne på toan (jobbigt!) och sen kunde jag äntligen måla dem=) FInfint! Målade några väggar i ett annat rum med en fin målning i med..lyckades bevara den iaf=)  fast trym och tone hatar den, dom vill att vi ska måla över den, jag tycker den ska vara kvar, o carina också, egentligen:P haha!

Har pratat med en från utrikesdepartementet i mocambique ( hur de nu stavas), vet inte vad han ville egentligen, men slutligen ville han iaf att jag skulle måla ett porträtt av han:O Haha jag berättade att jag var dålig p sånt o han undrade vem som hade sagt det! Jag abra, jag! Han abra inte nedvärdera dig själv nu bla bal..jag sa hejdå och stack! haha orkar inte med mer knagglig jobbig oförståelig engelska..haha

Körde smarten hem, har kollat allsång på skansen ( okej jag HAR ändrat åsikt, de va ju faktiskt rätt bra;) ) haha bra att jag kan erkänna de! Påbörjad partplanering med sandra nu, men som sagt de e ju lååångt kvar...haha, eme verkade iaf vilja hänga på i vinter/vår..mohaha snadra är pank, för hon har köpt en valp! sååå söt! Kenneluppfödaren;) tihi...ska nog få med henne iaf! Sen får vi se vilka mer som kan tänkas vara intresserade, skidresa någon? :D

dom har konstiga matttider här, dom äter liksom ingen kvällsmat..hur tänker dom sg att jag ska klar amig bara på lunch på en hel dag?? stekte ägg och några prinskrovar, la äggen på mackan, vaniljyougurt med crunschies och mjöl..mmm supermåltid,.not ! imorn blir de nog käk på stan med Emma skulle jag tro..riktigt kvällsmat ho ha!

Saknar heeeem! Mer nu än vad jag skulleg jogrt förut, kasnke för att jag har englandsvittring..men dom har inte svarat på mailet än, undrar om de fick mitt som jag skickade? mamma påstår att hennes mail är knas, så måste nog skicka ett o kolla.. humms

nej vars nu ska jag sova, ska klara ännu en dag med polackerna imorrn..:/

Just de ja! OM jag nu inte ska till england v.33, nån sopm följer med tillsthlm den 18e o ser på voicekonsert? gratis :D gratis är bäst;) kommer ju ändå va i här då, så de ska jag la kunna gå på hoppas jag..om inte neglnad förstås...bläää

saknar er<3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

voicekonsert? vilka spelar? :) Puss

2007-07-25 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0