How did we change?

Igår var en skaplig dag...satte mig och sydde på ufpåsarna, med nya symaskinen..upptäckte till min stora glädje att tre redan var klara, behövde bara sy en! :D Åhh älskar min symaskin, den är superbra..den har en grej som rar tråden genom nålen med, passar mig som brukar få pyssla med de varanan minut;) Tihi...

Efter en sväng hos farmor kom jag hem och fick lite besök så småninogm ...Sassa, Tobbe, Eme, Effi och Karro kom och vi kollade in without a paddle...den var rolig;) Mysig kväll kommer sakna allt det här..

Jag kommer inte ihåg hur mycket jag har skrivit här om England och sådär..Men iaf så har jag nu börjat prata med Maria, den förra au-pairen.. Hon berättade lite om familjen och så, men hon skulle höra av sig mer när hon kom hem...Det låter faktiskt hyfsat bra hittills, förutom den lilla detaljen att hon inte träffat några i sin ålder när hon var där...Men hon trodde att jag säkert skulle kunna göra de om jag gav mig sjutton på de! Hum..ska börja leta i förväg..

Tar ut mycket i förväg nu, men värdesätter allt här hemma på ett helt annat sätt nu när jag vet att jag ska vaa utan de i ett halvår...


Vi får se hur allt slutar...Vet inte vad jag ska tro längre faktiskt:S Trodde det var bra men för stunden känns de rätt mycket skit igen...

Bråkade med mamsen igen..Suck..Hur kommer de sig att det blir sådär? Hon säger att hon tycker det är onödigt att jag bara komer ner lite snabbt över en dag, o i nästa sekund tycker hon att jag är elak som inte kommer och låter allt gå ut över pärlan, bara för att jag är arg på henne? Jag menar vad ska jag göra då? Jag var ju inte välkommen först liksom.. Suck..SKiter i de...ingen semester med dom vart de ju heller, dom planerar visst in allt när jag och jimmy inte kan...Kul, känns bra att man tillhör familjen....


Idag ska jag ner på stan en sväng, sen ska jag städa och packa lite..kanske åker förbi farmor ikväll igen, henne borde jag packa ner i resväskan till england alltså..Hon är nog min bästa vän tror jag, finns alltid där...Måste abra påminna mig om att hon kankse inte alltid kommer att göra de...

Nej slut på skrivande för idag, inget svar på messen jag skickat idag heller, helt plötsligt började alla visst strunta i mig, gud vilket bra liv jag har!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bryr mig visst om dig! Massor :P Hade bara inte mobilen igång... Du vet ju hur jag är, hehe. Vill också packas ner i din resväska, kommer bli tomt utan dig! <3

2007-07-30 @ 22:38:56
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag bryr mig om dig massvis =) Men har inte fått något sms o svara på ;P hehe"! Kommer sakna dig till tusen!

2007-07-30 @ 23:19:42
Postat av: J

HUm vem skrev det andra inlägget? vem vem? skulle gissa på fisen min, har jag rätt?=)

2007-07-30 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0