Halva helgen=)

Japp, halva helgen har gått nu, hela min nästan eftersom jag drar till huvudstaden imorgon(idag)..haha har vart en helg full med harmonifulla aktiviteter:) haha
Igår (fredag) åkte ju då jag, Sandra och Niclas till Mattias,,blev en väldigt stillsam, men dock så trevlig kväll!

Kom hem skapligt, vilket resulterade i mycket sömn(ganska iaf) och en överkomlig baksmälla:P haha nej vars men lite ont i huvudet had ejag nog:p Sandra mådde prima som vanligt, haha du mår ju aldrig dåligt när jag är med iaf;) Niclas hade de väl lite värre..;)

Så småningom åkte jag och sandra till björnö(hette de så? :P föresten, vi är inne på lördagen alltså) och blev hämtade av Martin med båt..o så länge sen det var jag åkte! otroligt skön känsla måste jag säga...dom närmsta två timmarna tillbringade jag och sandra på en liten "ö" av några klippor, och solade och kollade på när modiga killar och tjejer gav sig i det realtivt jättekalla! vattnet och upp på wakeboard, vattenskidor och däck...oj vad duktiga dom var, är impad;) Fick en liten chock av att se ännu ett välbekant ansikte, mattias från gårn...haha min stora idol när jag var liten, han var ju störst av alla i vårt lilla "gäng" haha;) Han var som jag förväntade mig att han skulle vara, som jag kommer ihåg honom från när jag var liten..haha

Sedan vart de o ta sig hemmåt till Sandra igen, tog en jättemysig ridtur, fick testa på gyllir denna gången, nu har jag testat alla tre hästarna:) HUm Sandra jag tror jag har bestämt mig för att Gyllir är favoriten..:P haha om man ska välja alltså:) Kom hem så småningom igen, åt lite mat, var jättehungrig egentligen iaf tror jag,...haha de va jättegott, och nu har jag lärt mig äta potatissallad! Har försökt att få i mig lite varje gång det finns, och idag var de till o med gott! ett steg mot vuxenvärlden;)

Sedan blev det inte mycket mer, vi kom fram till att det inte kan bli nån kryssning:( buuu:( men vi ska hitta på något annat istället! de måste vi! en avskedsfest röstar jag på! Haha!

Sen fick jag åka med snälla Martin in till stan, slapp åka buss mitt i natta;) skönt, inte så lång omväg för han heller som skulle till skarphagen och festa..trevlig pratstund där med=) skönt att komma hem ändå, har inte vart här på länge känns de som, men efter ca tio min här hemma, for jag iväg till klcoket och fisen min, för en mysig filmkväll! Vi käkade godis och kollade på film (chocolat) som var jättebra, förutom att det inte blev nån puss där i slutet..filmen var inte helt  komplett utan den:P haha Tack för ikväll fisen min! kommer sakna dig så när vi nu sklijs åt!:( <3

KOm hem ca halv ett nu, fisen skickade den bra låten jag började gilla idag, Sandra du ska få den;) tac vare sandra jag hittade den, hon uppmärksammade mig;) haha

Ska sova nu! Imorrn blir de o packa, städa och åka förbi farmor, laga lite mat med henne, 5 går bussen till sthlm...bloggar nog imorrn med skulle jag tro, men annars vet ni vart jag försvunnit! KOmmer hem fredag igen!...

Natti natti! Tack Sandra för helgen, allt var lagom trevligt tycker jag;) och tack fisen min för kvällen! <3<3

"Baby I loved you from the very start, even though I know you would break my heart" åhh så bra är den!

Kommentarer
Postat av: Martin

Så du gillar att åka båt :-)

2007-07-31 @ 20:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0