:/

Detta har varit både en bra och en dålig dag..mest bra, men dåliga saker smittar av sig...mår piss...

Kom upp ur sängen imorse ( mirakel) vaknade tio min före väckarklockan(skadad)...Började jobba, fick ta hand om den andra toaletten idag, den är klar nu!:) Fick ett överraskande sms av sassa imorse, hon var på besök i storstaden, vilket resulterade i lunch med dem..jag var sååå het när jag gick i mina blåa jobbarbyxor ( som var till hälften vita efter målningen) och min svarta stora t-shirt med säkerhetsnålar, också den full med färg, heeela sveavägen, förbi plattan till gallerian, o sen in i kungshallen..har aldrig fått så många blickar i hela mitt liv, jag loar! tror inte dom var så positiva heller, dom verkade aldrig ha sett en arbetare som inte var iförd kostym innan..storstaden! Tacka vet jag landet! haha...

Trevligmen för kort lunch ( tyckte jag), polacken verkade tycka att jag dröjt länge ( var borta en o en halv timme8-) ) men vaddå?? hade inte direkt nån brådska tilbaka til honom...ha är huuur jobbig som helst, ska fösöka få med mig att röka, han ville ta en öl efter jobbet och så ska han hålla på att lägga armen runt mig hela tiden! Sliskgubbe! oooh jag är på sååå dåligt humör..imorrn ska jag tillbringa hela dagen i samma rum som han=( ska prata med carina, gillar honom inte! smet ifrån jobbet vid fyra, eller hade egentligen målat klart strax före halv fyra, men han hade inget mer åt mig o göra, så städade lite o försökte få bort lite fläckar...

Sen kommer de mera roligt, träffade Emma på stan, vi drog på en kort och intensiv shoppingrunda ( hittade ett par byxor, ett par skor och en kjol, summa 500=) tack farmor! ;) tihishoppingtur nummer ett avslutades på donken med hamburgare och glass ( milkshake för min del), sen gick vi en sväng ner över gamla stan, och var inne i massa kvällsöppna butiker, mysigt! sen var klockan nio:O o dags att åka hem! Hade ett mail som väntade på mig, fjärilar i magen nu...huh! Längtar hem! Inte fta jag gör de men nu gör jag de verkligen! de finns så mycket jag vill göra hemma känns de som!

Saknar!!!!!!!
<S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0