Snart ett nytt år...

Vad fort tiden går. För ett år sedan var vi i Sörping och hade ett himla trevligt party med massa trevligt folk. Nya året ska firas in på landet i år med, men det blir på vikbolandet istället. Tror det kommer li ännu bättre?=)

Var på bio idag med Emlan, såg förtrollad, en riktig tjejfilm...=) Min nya idol är tjejen i huvudrollen, hon var glöad precis hela tiden (med ett undantag) det vore väl toppen om man kunde sjunga in alla problem o så;) Haha. Meen iaf. Nu sitter jag och försöker hjälpa eme att packa går hum, ja fråga henne.hihi! Sego;) TUr att du har mig., SKa strax kila hem. Får se hur dagen blir imorrn, kanske skulle göra något med mamsen men nehe nu skulle vi tydligen inte göra de längre....får se.

Inte många dagar kvar nu=/ Blandade känslor att åka iväg. Mest jobbigt givetvis,men på något sätt är det som att rymma ifrån allt man funderar på. Är man borta har man inget måste att ta tag i saker man inte vill.
<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

ikväll blir det du och jag som skålar in det nya året!
happy new year

2007-12-31 @ 14:55:16
URL: http://emmahannahemera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0