Seeeeg

Fyyy vilken seg dag. Har abra velat sova hela dagen. Skrev en blogg förut, hela skiten försvann så orkar inte vara lika detaljerad..skönt för er. Iaf. Vaknade första gången kvart i sju imorse, toby skulle ha frulle. DOm närmsta två timmarna var fulla med saker som "jag är uttråkad", jag kan inte hitta det, elller en hund***som iabsolut skulle öppna min dörr 1800 ggr. Suck. vad hände med min sovmorgon på min lediga dag? RIP. Suck. Barnen skulle iaf iväg vid nio, så smnade om två timmar. Vaknade vid elva och tvingade zombien i mig att ta sig in i duchen. Fixade kaoset i köket ( ibland vill jag bara skrika, hur jäkla svårt är det att ställa in smöret efter sig??)  Trist att städa köket det sista man gör o sen vakna upp och komma ut till katastrof.

Den snälla sidan i mig hjälpte iaf julie idag genom att städa alla badrum och byta alla lakan i sängarna = massa strykning nästa vecka.

Resten av eftermiddagen gjorde jag inget alls helt enkelt, andra avenyn, prat med älsklingen, prat med eme o sådär..Sen dog internet och nu är de sämst...Ska kanske kolla en film ikväll får se..Den jag fick vald åt mig hade ingen svensk undertext, jag är för trött för amerikansk slangengelska.;) Haha. Vill se aa...bara tre avsnitt kvar:) hii. de blir tomt utan de sen;)

Haha måste lägga till en del, fick ett mail av min kära men lite knasiga mamma nu:
"Hej gumman.
Jag är totalt slut i kroppen ska du veta. Jag har precis bakat 175 lussekatter och 4 längder. Gissa om jag är slut. ryggen känns som om om jag var 75 år eller nåt. O vet du vad det värsta var. När jag äntligen blev färdig, satte jag mig med ett glas kall mjölk och en lusse bulle. Himmelskt. Men vad nu. Lussekatterna smakade bläää. Hade bara använt hälften av sockret som skulle i. Yippii. Fy vad man blir trött då. Men,men de går väl att äta ändå. De är ju fluffiga. Alltid något. " Kvällen skratt;)

Jag äär lycklig för det mesta, känner mig bara fast i en väntans period nu..;) 13 dagar...
image157 

Kommentarer
Postat av: Fie

13 dagar går fort gumman =) Snart är du hemma i Norrköping! Jag saknar dig massvis!!

2007-12-08 @ 23:07:06
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Stackars din mamma säger jag bara! Jobbigt värre. Synd att msn måste hålla på och krångla hela tiden... Nu ska jag i alla fall få ordning på min kära dator ^^, Den kommer bli bättre än ny! Weeei :-P Då kan jag inte klaga på den i alla fall

2007-12-09 @ 00:31:46
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0