Första advent

Ska berätta mer om helgen imorgon, det är för sent idag...

Men vill ändå säga att detta är min allra första advent utan frukost i pappas eller mammas kök, utan att det första ljuset tänds i ljusstaken...Det känns tomt. Julkänslan = noll... Det känns konstigt att veta att man int eblir plågad över vem som ska vara lucia i skolan, att veta att man inte kommer äta några lussebullar före jul(även om jag inte är jätteförtjust i dom så är det ju jul) och att inte ha satt upp ljustakarna i fönstren i husen...Vet hur mycket jag älskar känslan av att promenera hem genom ektorp på kvällarna och se varenda fönster med ljusstake eller stjärna....Det blir en annorlunda jul i år.

Tog ialla fall tag i det hela lite grann i dag, Hanna och Jag köpte en varsin julkalender..Jättesöt med tomtar på! Dock berättade toby att det verkligen var hans favorit och jag, snäll som jag är gick med på att byta med honom trots att han redan ätit två..Nu har jag simpsons.... Haha passar verkligen mig *Not'

Tack Hanna för trevlig helg iaf du fick mina dagar att gå..Mer om våra bus imorrn...

image153

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag håller med om att det är en annorlunda jul i år.. men men det måste ju ändras förr eller senare.. Tråkigt dock.. Miss youuu

2007-12-02 @ 23:45:58
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh, nu saknar jag dig ännu mer!

2007-12-03 @ 11:23:49
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Emelie

Ingen riktig jul utan min Josefina här hemma :( Jag räknar redan ner tills du kommer hem ^^, Snart så... Tänk dig vilken julklapp jag får i år, dig! Det kan inte bli bättre, jag lovar. Love you babe

2007-12-03 @ 11:26:19
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0