dags igen

Sjuklingar har, Julie ar helt ur gangorna, trist, lite vila for mig dock nar vi inte hittar pa saker hela tiden. Har just vart ute o gatt i typ en o en halv timme skont men svinkallt, kanns somm jag spenderar mesta tiden av dygnet med att forfrysa mina tar. Var ute o red igar langtur, mycket "canter" herreguud ceasar har blivit stark,dom har bytt bett men mina armmuskler (det lilla som fanns) ar val helt borta eftersom det var sa lange sedan sist..skont att koma ut iaf...var pa bio iga med o sag the golden compass, helt okej faktiskt;) nick lagade curry at oss pa kvallen, mums. xfactor final, leon vann:) forsta gangen nogonsin som min favorit fran autionen faktiskt tar sig hela vagen och vinner. bra jobbat:)

Annars sa jaa..vad ska man saga..bus jag fixar dina slippers, antingen imorrn i chipp eller sa blir bath ons eller tors.fixar iaf! :) Eum ja. vad annars. det ar nara nu, mycket att tanka pa. Helt plotsilgt kanns det inte som att jag varit borta lange alls, 3 och en halv mandad kanns som asch det var val inget. kommer bli helt annat att komma tillbaka dock...jaja det kanns mer som att aka hem efter en semester typ fast en valdigt annorlunda sadan. ja hum ska ner o dricka te nu, varma upp mina isbitar till tar och hum ja forsoka gora nogo annat an att grubbla. lika bra antar jag.

<3

Kommentarer
Postat av: becca

Tack gumman! (L) Vi får höras snart.. är ledig mån, tis och tors! Pussss

2007-12-16 @ 19:30:48
URL: http://freeedrica.blogg.se
Postat av: Emelie

Vem grubblar inte över allting egentligen? Just nu känns allting så uppochner, skönt att du kommer hem snart

2007-12-17 @ 14:36:47
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0