Toppenkväll

Detta blev precis den toppenkväll jag hoppats på, givetvis fanns det undantag men dom var icke många så dem utelämnar vi;) Bara bra saker ska skrivas nu!

Klockan är 05.46, sitter här och dricker varm mjölk o käkar en macka..kom precis ur en välbehövlig varmdusch med, mohaha...

Vi började ju kvällen här som sagt, Jag, Sandra, Eme och Effi...Vi käkade lite, fixade oss lite, och körde singstar ( gick MYCKET bättre än vad jag trodde, men Låååångt ifrån bra;) haha Sen vart de taxi till Martin, där vi också hittade Fredriksson och Stava till en början, senare fick vi även besök av Rikard och Lars och Bonnie...Mycet trevligt, tog låång tid innan vi lyckades ta oss ner på Palace, skulle egentligen fått sällskap där, vad hände ;) tihi...Även efterfesten med er cromwellfolk uteblev ju..:::P fuskisar.. Men vi hade sååå kul ändå, dansade den stund som var, dvs lite mer än nån timme kanske...sen vart de stängningsdags vilket resulterade i Max med glass och lin köpingspojkar, o så " våra " pojkar då...sen så fullföljde vi den galna iden att åka o bada i ensjön, så de blev två taxi ut dit,och ja, jag hoppade faktiskt i, Sandra,Eme, Martin och Stava vågade sig i dom med ( de flesta före mig men ändå;) KOm ju i iaf;) ) himla skönt i vattnet faktiskt sen...;) Sen var de slut på det roliga, det är det som är felet med sådana här kvällar, dom tar slut alldeles för fort;) Behövde ju som sagt den där duschen då, inte så himla skönt o kliva i jeans, linne och jacka efter doppet, hum, undrar om de blir lunginflammation eller åtminstone rejälförkylning? Det var det värt....

Nu har jag iaf lyckats med mitt mål, att bli trött, så jag kan sova de timmar som är innan de blir bränntorp imorrn...jippiii tänker INTE ta bussen som går halv tolv, då får dom vara utan mig! Hoppas inte kompisarna från norge åker så tidigt:/ då får dom väcka mig...vilket pappa säkert gör imorrn halv elva om jag känner honom:(

Nej, Natti natt partyfolk!
<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, det blev en riktigt party kväll! Sedan kan man väl som sagt bortse från en del saker. Sov du något i natt nu då? Jag sov skit dåligt, vaknade hela tiden... Och så åkte vi på dop i Söderköping vid halv två. Hoppas att du har det bra på landet nu ;-) Ses när du kommer hem <3

2007-08-11 @ 17:17:07
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0