On my own...

Mmmmm...

Har hittat så mycket bra musik som gått på riktigt hög volym idag...riktigt hög...Three days grace heter dom..Perfekt för mitt humör...

The world we knew won't come back.
The time we've lost can't get back.
The life we had won't be ours again.

Hade en liten solskensstund förut iaf, strax före Eme kom...Ni förstår nu är det så att jag verkligen vill åka till sälen! Jag vill, jag vill jag vill, och kommer åka ensam om ingen följer med mig! Min förhoppning är att vi blir 10 stycken som åker...Vi hade en helt underbar stuga förra året, i stöten ligger den..är vi tio stycken kostar de lite över 700:- för fem dagar...sön-tors, vem är på? vem kan motstå...kommer behöva ha den resan att se fram emot när jag är i det regniga england, detta är drömmen jag haft i fyra års tid....hjälp mig att uppfylla den! ;)

I swear I never meant to let it die....I just don't care about you anymore (8) bra musik alltsåååå=)

Snart kommer väl eme o effi hit o kollar film med mig, var ju meninen att vi skulle åka o handla innan, men någon segar ju, en timme har gått nu8-) imorrn ska jag träffa becca hela långa kvällen...hoppas vi fixar detta nu!Jag är beredd att satsa lite iaf!

Nästa helg mina vänner blir den sista på länge...vi får planera det väl..
<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får väl se till att uppfylla din önskan nu då vännen min! Stöten i mars 2008! Hoppas att det fixar sig nu ;-) Vi får verkligen se till att planera helgen väl och vara väl förberedda! Detta får inte misslyckas! <3

2007-08-19 @ 23:17:28
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Den låten verkar bra. ;> Jag vill ha den! Stöten 08. Du menar, skidor på dagen och fest på kvällarna? ;)Sounds like fun. Puss

2007-08-20 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0