Nu ni! England om 18 timmar!

18 timmar kvar! Oj oj..fortfarande 1,5 kilo kvar i övervikt i väskan:S va sjutton, nu får de va, får väl betala skiten! Vill inte packa ur mer nu, så är de bara! Börjar nog inse att det är på riktigt nu, även om det är svårt att förstå det...Citerar Hanna " Ibland undrar jag vad man gick på när man bestämde sig för att åka"..sant;) Men jag är övertygad att jag om några veckor kommer att skriva här hur underbart det är därborta, me det är ju känslorna nu som räknas, eller hur? ;) Kommer sakna er alla oerhört, men det ha rjag tjatat nog om nu, ni vet vad ni betyder för mig! Detta är sista inlägget som skrivs i sverige, måste snart dra ur datorn och packa ner den...Den kommer vara min tröst därborta när allt blir som jobbigast, då ska jag se tillbaka på alla bilder och minnas alla glada stunder jag haft med er!

Har för första gången på länge ingen lust att verkligen skriva av mig allt jag känner nu, det får helt enkelt " landa lite" inom mig som pappa skulle säga...

Kan berätta lite kort om dagen istället, så att allt får kännas som vanligt en stund till...Morgon: Upp tidigt, packa, upptäcka till min stora besvikelse att jag faktiskt bara får ha 20 kg med mig i bagage, trodde för några korta timmar att jag faktiskt skulle få ha trettio! men icke!;) Sen vart de bort till emlan lite snabbt, tusen tack för all hjälp tjejen! Utan dig skulle jag inte komma iväg vet du;) Svårt utan bokningskvitto;) Sen vart de rallyfart runt på stan, sen vart det lite lugnare, fikade lite med farmor och sådär...Det kommer och bli jobbigt utan dig! Hoppas du finns kvar när jag kommer tillbaka! <3 Sedan vart det hem en sväng, träffade Martin en stund, blev lite vilbergsmarknad ( inte såå spännande längre, men rätt trevligt=) )  o lite slappande ute i solen..Och nu sitter man här, för sista gången på fyra månader! Nej nu lägger jag ner, kan visst inte hålla mig från ämnet iaf, så skriver såhär istället!

Tusen tack för att ni finns allihopa, ni är mina solstrålar som gör livet värt att leva! Lova att ta hand om er här hemma, gör inget jag inte skulle göra;) Och gör mycket jag skulle göra om jag var här, och glöm för all del inte att maila och blogga så att jag inte missar allt spännande som händer i era intressanta liv!

Pussar och Kramar Josefina!
<3
Från "försommarbilderna == första riktiga sommardagen 07 "
image47

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du gör helt rätt i att skita i övervikten på resväskan! Så som du har kämpat med det ;-) Stackare, jag har varit så självisk den senaste tiden! Har inte låtit dig vara ifred så du har kunnat "landa" ordentligt. Det blir en himla mycket tjatande om det här just nu, men det är väl egentligen inte så konstigt. Det handlar ju trots allt om en stor sak som berör oss alla <3 Lovar att se till att hålla kontakten med dig via email och blogg... Msn också hoppas jag ^^, Tack är ett väldigt klent ord för att förklara hur mycket du betyder för mig! Watch out England here she comes! <3

2007-08-30 @ 17:53:45
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Becca

Man får försöka se framåt istället, men det är lättare sagt en gjort vissa stunder. Om någon månad är det jag som sitter i din situation istället. Vi ska komma ihåg det här den dagen det är dags att åka hem från England, tror nästan det kommer bli värr att lämna allting som man har där eftersom man aldrig vet om man kommer tillbaka igen.

2007-08-30 @ 18:14:06
URL: http://beccaaa.blogg.se
Postat av: Sofie

Du får heller inte glömma att blogga och maila så att vi får ta del av ditt liv med =) Kommer sakna dig till tusen! Tråkigt att vi inte hann ses innan du åkte! Hoppas du får det super gumman! Jag skickar ett mail till dig och berättar om min intressanta flytt till Jönköping =)

2007-08-31 @ 18:53:56
URL: http://hberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0