Måndag=)


Dagen har vart bra faktiskt, vaknade såå härligt utvilad, låg kvar i två timmar :O Skönt! Och välbehövligt! Frulle och dusch, sen vart de bråttom, skulle träna Rasmus i och åka buss;) Känns som hela dagen gått åt till det, hela vägen ut till Lotorp och tillbaka, lång dag..Dessutom var de ju lite halvmulet när jag gick, sen vart de ju toppenväder? Hallåå vart kom det ifrån?? :) Iaf blir man ju på toppenhumör, och det sitter kvar..Uppskattar allt så himla mycket nu när jag vet att jag ska lämna detta ett tag...

Såg två små pojkar som stod vid vattenpölen vid A-huset här i ektorp ( det blir alltid översvämning där när de regnar) och kastade vatten o sand med spadar...sen helt plötsligt råkade den ena slänga lite på den andra, så var kriget i full gång...oj vad dom skrattade, såå söta! Log åt dom hela vägen hem! Saknar lillprinsen, men imorrn ska jag ju ner till han o barnvakta lite ;) Djurvakta med för den delen, hoppas jag kommer hem med fingrar och ben i behåll efter besöken hos grishemskisarna:P


Har jag inte sagt det än, är det avgång till England den 31e! Ooohhh kommer sakna alla till tusen! Ring mig massor, så ringer jag er massor okej? ;)Tihi får se om jag kan locka lite folk till filmkväll idag då? De va någon som skulle ha fest, men tror jag sparar mig till helgen, just nu vill jag bara krypa upp i soffan men lite popcorn;) En liten tanke till Sandra också som börjar skolan imorrn, stackars dej! Men de kommer gå bra för dig, det vet jag :D

Oohh föresten, vad gillar ni förändringarna i bloggen? När jag startade upp den såg jag att man kunde ändra lite i koderna, men vågade inte förstöra något..Sandra lyckades, de gjorde att jag vågade med;) Ska bara fundera på hur man byter färg på delarna högst upp;) Sist jag försökte lyckades all text få färg med, inget syntes! hum....måste finslipa lite på de;) Hihi

<3 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så himla heta färger! Vart dö bra det här du (: Ses i veckan. Puss&kram

2007-08-13 @ 21:40:05
URL: http://goldticket.blogg.se
Postat av: Emelie

Ner till Viken idag då och träffa Melcher och djuren. Mysigt! Synd att jag inte kunde följa med, skulle gärna gjort det. Det är ett sånt lugn där nere. Puss <3

2007-08-14 @ 13:13:16
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0