Jaa ni de va helgen, älskar er !

Wiee Har haft rekordibloggläsare, hla 36 stycken läste min blogg i onsdags:D Roligt roligt! verkar ha många trogna läsare, men vill fortfarande veta vilka ni är;)

Jag sa att min mamma skulle väcka mig halv elva igår ( Kom ju inte i säng för vid 6-tiden) Och oj vad jag känner min pappa bra! En minut i halv elva irngde han, sa att jag skulel bli hämtad efter tolv..kul! Not! astrött var jag, fick utstå många många gliringar resten av kvällen, var inte bakis, bara trött, men de trodde dom inte på:( Sol, bad och senare minigolf var ju trelvigt...minigolfen var jag trött på efter sju banor, efter 12 hade jag kunnat somna på en bana, om familjerna bara lämnat mig ifred i mer en 30 sekunder! sista två banorna gick åt skogen, träffade kanppt bollen..somnade senare, blev väckt och käkade underbart god mat, grillat o så i vet;) Kollade sandor slash ida, sen skulle jag sova, trodde jag..För mycket tankar snurrar i huvudet hela tiden, håller mig vaken..sen var de för mycket sol eller så med som gjorde sig påind, de va för vamrt och för kallt på samma gång.bläää sover ju alltid bra på landet! Älskar bräntorp, det är mitt smultronställe;) Sjän precis utanför tomten, kan det bli bättre?

Vill ha tillbaka fredagen, vi får göra om den kvällen igen tjejer och killar;) Fick faktiskt en förskylning till följd av det nattliga badet, men skulle lätt göra om de;D
Ska se vad alla människor vill hitta på ikväll, hoppas ni är inställda på o träffa mig mycket nu! Englandsresa är uppskjuten några dagar till nu, efter den 28e ska jag komma nu, hon skulel bort...så de blir väl typ den veckan nån gång...Saknade kontakten med alla underbara redan igår eftermimddag, ca 12 timmar efter det att vi senaste setts, hur ska jag klara sex månader? HUh hemska tanke..Hoppas ni finns kvar när jag kommer hem;)

<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihi. jag är kanonbra på minigolf! ;> ikväll blir det bus. hörs sen. puss

2007-08-12 @ 15:46:57
Postat av: Emelie

Stackare... Inte särskilt snällt att mobba dig hela tiden. Så du blev förkyld alltså? Ajsingen, själv klarade jag mig bra :P Kommer bli tomt när du åker det vet jag! Får se till att hålla kontakten. Klart vi hittar på något ikväll!!! <3

2007-08-12 @ 17:04:36
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0