Humöret är tillbaka!:)

Härligt och bra..vaknade utvilad och glad för en gång skull..har ju inte sovit på flera nätter och sådär..:/ känns som att jag kan tänka mig att åka iväg nu iaf, men lär väl hinna ångra mig igen...:S

Strök lite, pappa blir glad, kacka blir glad= alla nöjda o glada. Skulle egentligen åkt ner till polisen, men Eme fixad utskriften åt mig så slapp de...Påbörjade lite allt möjligt hemma, sen kom Sandra förbi på en snabbvisit roligt roligt=) Bestämdes att jag skulle hänga på till Otten nu på kvällen, men mer om de senare...Drog iväg till Becca väldigt snabbt, och snart kom sonja och hämtade oss:) Jag o Becca skulle tillbringa den första kvällen på länge ihop, och vara barnvakt åt Julia, världens sötaste! Stoora bruna ögon, babblar på av bara sjutton för att vara bara två år! Och hon åt mer än mig:O Två korvar o massa makaroner, o hon ville ha mer när allt var slut! Herregud:D Helmysig unge..! Vart mycket snack, tyckte det kändes bra faktiskt, vad säger du Becca? :)

Iaf så skulle ju Eme då me till otten hon med, alla studenters kväl där, skulle mta jennifer, och senare också sandra..=) Men så ringde jenn och sa att bara studenter kommer in:O Stter just nu o väntar på att sandra ska kolla upp med vakterna hur läget är...I sådana fall om vi har tur, blir de o göra sig iordning med väldans fart o ta sig ner dit...Nu smsade jennifer o trodde garanterat att vi skulle komma in, bäst att vänta på sandras koll ändå! Men kan ju börja bestämma kläder åtminstone! Hoppas på en kul kväll!, Ni får veta mer imorgon!;)

På onsdag blir de viken, får nog med mig eme=) Sen på torsdag kommer väl jocke förbi en sväng tror jag, ska se till o få upp han på Jasen:) mohaha elaka jag:D Sen till helgen ska vi hitta på massa bus, sista helgen ihop på 6 månader! fattar ni??! :( måste bli toppenhelg okej?

Sätta fart för eventuell nedgång till otten då!<3


Kommentarer
Postat av: Becca

Känns bättre nu efter igår. Hoppas att vi finns där och kan ses lite i england iaf, när jag nu kommer dit. Nu är jag ännu en lektion närmare körkortet iaf. Hör av dig angående helgen när du vet hur det blir.

2007-08-21 @ 13:17:27
Postat av: Emelie

Kul att höra att det känns bättre mellan er. Vet inte riktigt hur det blir med mig och helgen alltså... =/ Ska nog försöka följa med till Viken imorgon iaf om du vill ha med mig? ^^, Efter mycket om och men kom vi ner till Otten och visst blev det en kväll som ingen annan. <3

2007-08-21 @ 16:11:55
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0