Hela helgen!

Jahaa mitt förra inlägg lev inte publicerat, roligt då..skriva om allt! Suck... Ska försöka fatta mig kort, men de brukar ju inte bli så när jag är i farten..:pSkriver om de roligaste istället ör allt som jag brukar..:P

Fredag: Göteborg på fm, lång hemresa med stoppp på donken i Jönköping, är såå trött på skräpmat så de blev happy meal med massa frukt.melcher var ju glad för leksakerna iaf;) haha Kvällen tillbringades först hos Jennifer, i sällskap med Eme, Karro och Effi =) Pysslade lite, jag gjorde väl ett av mina första arband sm vart såå fint(?), men skyller på att jag aldrig vart upplärd som lite:P Sen ringde Sandra och lyckades lura bort mig, Eme och Effi ifrån Jennifer, och ner på stan..Hamnade på Bishops, där vi mötte Sandra och ett grabbgäng bestäende av typ Martin, Mattias, Fredriksson, Fredrik och Markus..Hum har jag missa nån?:S:P Fortsatte sedan till Cromwells, vi ville dnasa lite...Bara två av illarna fortsatte natten med oss, Martin och Fredrik, och dnasa fick vi göra iaf..Helt ensamma på dnasgolver..haha ingen som vågar komma i närheten när vi är igång;) nejvars, men fattar inte vad sm har hänt med stället alltå, aldrig folk där längre känns de som...men vi roade oss själva:D

Natten slutade hos Fredrik, hade jättetrevligt faktiskt..En mycket bra kväll ( brukar bli så när sandra och company är i farten=) )

Lördag: Ringde och väckte Eme (mohaha sån är jag) och sa obarmhärtigt åt henne att ta sig upp ur sängen, hon had elovat mig sällskap på en joggingtur, en halvtimme senare var vi i vrinnevi en sväng..klarade av två och en halvan utan några större problem faktiskt:D Mysigt att springa i skogen igen, andra gånger när jag fått för mig så dumma saker som o springa så har de blivit runt vilbergen ensam..inte konstigt att det är trist...;)  Vi solade lite o så med , sen var de dags o göra sig iordning för att åka två varv med folk ut till Svärtinge, Pappsen med kompisar och Kacka skulle partaja lite för en gång skull...Skulle hämta dem på natten sen, så de blev en alkoholfri kväll..Lagade mat med Eme åt brorsorna, och efter lite om och men tog vi oss från Jennifer hem till Martin, för lite ja va vi nu ska kalla de för, förfest kanske, eftersom grabbarna försvann ut sen..stackars Martin var helt ensam med fyra tjejer till en början innan Rikard och Mattias kom förbi..Trevlig kväll igen faktiskt, lite konstigt utan Sandra iofs men de släppte ganska snart=)

Var fruktansvärt trött sen, hade ju bara sovit en fem timmar, det är väl fem för lite tyyp, så täkte åka hem o sova istället, men icke..lite sällskap av Effi och Eme en stund, jag var så trött så trött, skulle ju kunna trott att de var alkohol med i bilden, sååå trött var jag..men efter lite cocacola vaknade jag till;) Hämtade pappa o dom ganska snart, men klockan vart ändå fyra innan jag kom isäng..Hade iaf Sällskap av Emlan hela natten, tack för de vännen, tyckte vi pratade ganska djupt;) hihi hade somnat utan dig kan jag lova!

Söndagen då, orkar inte kommentera den så mycket mer än att jag vaknade tolv och fick panik, brukar alltid vakna till nångång under morgonen, men inte idag inte! tog mig ner till viken, solade lite (somnade i solstolen, härligt värre;) ) och red en sväng på älskade pärlan min..fort gick de kan jag lova, nån var lite otålig haha:D Linisen kom hit nu tror jag, vi ska kolla film, har saknat dig tjejen, ikväll tar vi igen lite och förebygger den kommande höstens ensamhet;)

Tackar alla trevliga männsikor för helgen, ni är ju underbara till tusen alltså...Åh kommer saknaer som jag vet inte vad när jag försvinner! Kom  o hälsa på! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, du sammanfattar allting så bra. Själv är jag ju för lat för sådant, tror att det är därför jag drar mig för att skriva... Eller så är jag kanske allt för pedant. Tack själv för underbara dagar, hoppas att du blev nöjd med svaret du fick igår ;-) Klart jag kommer och hälsar på när du är i England! Har man lovat har man, men vet i sjutton hur jag ska ta mig dit med min flygskräck och allt. Kommer sakna dig när du åker :-( <3

2007-08-05 @ 22:51:11
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Jag håller Emelie sällskap på planet. ;) Ringer imorgon! Blev försent o ringa idag. Förlåt. Puss

2007-08-05 @ 22:59:42
Postat av: Seandra (:

Skit kul kväll igår alltså. Kommer sakna er så himla mycket nu när sommaren snart är slut. :/ Fredag ska bli minst lika kul! Puss bejb

2007-08-08 @ 20:59:34
URL: http://goldticket.blogg.se
Postat av: Seandra (:

Inte igår? vad jag är knasig alltså.. :P

2007-08-08 @ 21:00:22
URL: http://goldticket.blogg.se
Postat av: Jokiee

Japp sandra du är knas;) hihi

2007-08-09 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0