Happyyy

Ja just nu iaf..Känner bara så himla glad och uppåt..! Toppen humör verkligen! Med undantag för en väns bekymmer, är verkligen ledsen för din skulle gumman..om jag abra var i norrköping...

Men ska ägna bloggen åt att, hum jag vet inte! Jag är för uppe i varv just nu, skulle kuna springa fem varv runt huset! KOnatigt eftersom jag vart igång sen kvart i sju imorse, o typ noll timmars sömn...men jag är kvällsmänniska numera, så är de bara! Hade lite sådär hum ja kommer inte ihåg vad de heter..men vill tillbaka till studenten! o massa annat! oo de känns som att allt kommer att glida mig ur händerna! 16 dagar kvar i sverige, sen typ 120 dagar i england..lååång tid ju! sen sju dagar hemma, och ytterligare 60 dagar i england..usch va länge! depression för sjutton! gaaah...måste ha vart nåt konstigt i maten tankarna bara flyger runt i huvudet, är precis strirrig, på ett kul sätt..men har ingen o del ade med o då är de mindre kul..sömntutor...

Satt o väntade över en timme på att mamma skulle komma hem, så sitter hon här i typ en halvtimme, hallååå det räcker inte för att jag ska hinna prata av mig! åhhh!

Har upptäckt en ny hobby idag, eller igår egentligen men iaf..det är sååå himla kul att sitta o fixa med bloggarna, även om jag inte är så duktig på färgkordinering o så, så är de såå kuul !!!

Tottisen ( baggen Tott också min älsklingskelgris) har också gått o blitt galen, han typ låter konstigt, sniffar högt, har tungan ut ur munnen o slickar på en o skrapar med frambenet...störd! vågar inte gå in i lagårn längre:/ Annars har de gått bra i viken idag! : inga större incidenter faktiskt...

Och tackar som frågar, min är såå mycket bättre, hopaps på ridning imorrn, men vädret knaske sviker..huuuh!stan med sofie, ska våga mig in någonstanns och klippa mig med, hum vad var de nu de stod i mitt horoskop (" ekonomin är dålig, satsta på beganat" kna man omtolka det lite o ta det som att jag kankse ska skippa de proffisionella frisöererna o låta sandra klippa mig?? Man kan ju alltid gå till nån annan sen om de går åt skogen..ska fundera tills imorrn...

Neee nu måste jag sluta skriva ni får ju skavsår i ögonen, ;) ska försöka varva ner....får väl läsa min engelska bok..den lär jag sju somna direkt av;9

Jag är lycklig, och det tack vare er mina klimpar<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, äntligen någon som känner som mig! Det är lite mysko det där... Vi känner visst på samma sätt nu för tiden. Igår bubblade hela jag av glädje och dagen innan dess kunde jag inte sluta tänka på allt som har hänt och allt som vi missar. Kommer sakna dig som en tok när du åker! Vi har umgåtts för mycket den senaste tiden, blivit beroende. Inte blev det bättre när jag pratade med kusin Simone idag om hur hon haft det första dagen i "vår" gamla skola. Usch, happy thoughts! Puss hörs snart <3

2007-08-16 @ 16:52:01
URL: http://cotumee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0