"Det är inte hejdå, det är på återseende"

Alldeles rätt Lina! Det vart mycket bättre sådär;) Låter inte lika tragiskt..även om det känns otroligt tungt just nu..Har deppat hela dagen typ, börjad emed att jag inte kunde sova lugnt inatt (heller:S) gahh vill bara flytta fram tiden tre veckor nu! Har fått tillbaka magkatarren med, inte bra alls...Det visar hur bra min sommar har varit har inte haft de en enda gång:S

Packningen snart klar då, i princip bara necessären och allt knark ( panodil och annat spännande.P ) som ska fixas på apoteket imorrn...

Guuud vad jag kommer sakna er!

Standing on my own
Remembering the one I left at home
Forget about the life I use to know
Forget about the one I left at home
So now I'm
Standing here alone
I'm learning how to live life on my own


Det var det sista för denna sommaren.. Älskar er flickor, ni har gjort min sommar!
image47

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var bra sagt av Lina det där! Kommer sakna dig så att jag dör! <3 Saknar dig redan! Tur att vi ses imorgon ;-) Antar att du mådde lika dåligt idag som jag gjorde i söndags =/ Vi får prata lite imorgon och se till att smärtan lindras lite, du hjälpte mig att må bättre igår iaf. <3

2007-08-28 @ 22:53:11
URL: http://cotumee.blogg.se
Postat av: Jennifer

Men Jossan. Stanna kvar hos oss? :)<3

2007-08-29 @ 11:41:01
URL: http://jennifer82.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag kommer sakna dig till tusen gumman! Jag får komma o hälsa på dig sen om jag har råd =) hehe!

2007-08-29 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0