Fullspäckat is how I like it:)

Busy day!

Vaknade strax före tio, fick hem en Engla medan matte skulle till banken. När matte kom tillbaka åkte vi ut på vikbolandet och fotade i ett par timmar! :) Tog med Jenn, och det vart nog en del bra bilder på dom andra två, förhoppningsvis blev de något bra även på mig, men kände att de inte riktigt var min dag med kameran haha.

Ingen ridning pga regn, dock en sväng på stan, letar klänning till kryssningen 23/4=) Någon som har förslag??:)

En impuls och det blev att se Dolphins VS Solna :) Dolphins vann, och det blev lite lycka i kroppen!

Imorrn ska mina muskler få veta att dom lever, först ska de ridas, sedan badas på badhuset i Finspång och sedan blir det danspass på kvällen:) Ska bli kul:) Sen jobb i fyra dagar, dock ska jag klämma in kvarsittningen på Lördag på Otten med. Kommer behöva en ledig dag på måndag..:P

Sandra har gjort mig till brunett! Berätta vad ni tycker..:)

http://mepublished.blogg.se/2010/april/blondin-vs-brunett.html hihi:)

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0