And if it would have been a chapter in the book "Me"...

It would have started with:

" And the very same day, as the first november snow fell, I moved in, in my new life that is all about me. "

Har packat upp många kartonger idag. MÅNGA MÅNGA glas har jag. Fest? Inga problem, glasen räcker till mer folk än lägenheten rymmer...

Kommer nog bli bra, även om jag hittat många småskavanker. Blir att försöka måla om en vägg redan imorrn, om mamma är på min ide. Och om hon har kvar färgen dom haft nere i viken. Hon brukar vara på sånt. Perfekt med min mamma: Spontan och lite galen!

Nåväl. Måste ta mig i kragen och byta däck på bilen. Snööö ju=)

Kommentarer
Postat av: Linuz

ååååååhhhhhhhhh va jag tycker om dig!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-05 @ 18:07:07
Postat av: Linuz

spontan glad blev jag precis........herregud

2009-11-05 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0