Landet i sin fina typiska kaosanda

Igår flögs det ju luftballong, och jag är numera ballongmarkgrevinna av Nytorp, döpt i champagne;) Mer om det imorgon när jag lägger in bilderna:)

Idag bestämde jag mig för att viken väntade på mig, så tog mig ner hit efter mycket om och men med bil faktiskt, skjustade och hämtade camila, och låg o läste på studsmattan. Skönt, men alldeles för kalla vindar för att jag skulle orka vara kvar efter fem. Har föst kossor och bevittnat diverse djuraktiviteter i ladugården, typ som när alla miljrder får vi plötsligt har kastar sig efter mamma på en sekund för att få lite godis när hon lurade in dom i fållan. Haha. >vilken fart.

Har även träffat alla barnen nu, rasmus är i målbrottet, herrejösses! När blev han så stor? Herman har blivit lite gulligare med tiden, och min lillprins är bäst i världen. Camila är lillsysterlik och väldigt högljudd, kaxig och samtidigt tillgiven. Sebbe bara är numera. Hela högen utom min riktiga lillebror är här, länge sedan det var så, några månader var det nog.

Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas på fint väder så jag kan sola på studsmattan. En glass med lina skulle med sitta fint.

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen! Tiden går verkligen snabbt, visserligen så har jag ju inte träffat alla ungarna på jag vet inte när. Det är sjukt länge sen i alla fall.. Hehe! Snart är dom minsann vuxna dom med och vi blir gamlingar ;P

2009-05-18 @ 15:07:37
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0