Flytt!

Igår efter jobbet hade jag en väldigt trevlig fika som blev middag på coffehouse med Johanna och Goliat :) Senare kom Johan och sällskapade, och slutligen blev det barndomsvännen som följde med hem för att hålla mig sällskap:) Kristina har kommit in i örebro, vill att hon ska åka för sin egen skull så klart, men kommer sakna min vän! Hon som alltid är på!

Nåja. Idag har jag jobbat, pratat med Chrille om en eventuell Australienresa, pratat med Johanna om allt möjligt och nya planer. Och nu vill jag sova! Sov fyra timmar innat. Dock ska jag träffa anna om lite mer än en timme. Och ska hinna packa med. Flyttar nämligen ikväll! :)

Ska vara kattvakt åt katten Skrutten i tre veckor och under den tiden ska jag bo i ägarnas lägenhet. Blir en bra prövotid inför kommande flyttahemifrånpåriktigt. Nice. Kommer dock vara i stort behov av sällskap känner jag. Socialt desperat skrev dom något om i mitt horoskop häromdagen. Det kan stämma så bra i dom där ibland...!

Hörs senare om jag får igång internet därborta! *Hoppas på trådlöst*. =)

Nu väntar myskvällen med Anna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0