Trisstävling! - Gissa...

.. Vem som kämpade ändå in i slutet!

Har ju sedan förra veckan vart på kunderna och försökt sälja trisslotter! Ett klurigt dilemma eftersom svenskar, så fort man är försäljare, reagerar med att sura, titta bort lite skyggt och gå därifrån så fort som möjligt. Detta har jag då försökt undvika, har kämpat och kämpat med leende och uppmuntran och faktiskt! Jag tror det lönade sig!

Har sålt över 300 triss sen förra onsdagen, BRA JOBBAR JOSEFINA :D
Såvida inte Felicia sålde ca 100 triss idag oc inte heller tar exrapass i helgen så innebär detta att jag VANN! :) Great! Borde inte ta ut seger i försökt, men jag har ju typ aldrig vunnit något! Åh! :) *Hoppar upp o ner*

Idag vart de ju att vakna, det kändes seriöst som att jag aldrig somnat, fem timmars sömn, men likaväl, där var jag på CG 06.30, glad som alltid. Köpte lite påskpyssel efter jobbet o gav min trio, är nöjd:) Sen träffade jag Jenn, vi tog några bilder Orkar inte lägga in idag, Jennifer har dom flesta, är inte ens säker på att de blev några med min kamera?  Några bra kort blev de iaf. Invigde solglasögonen idag med :)

Nu är jag i viken, återigen en liten paus från livet men denna gången är det helt okej att störa mig i pausen;)

Nu ska jag se lite på underbara älskade, ingen superfilm men men:) Hoppas ni sover gott!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0