Resultatet...

Resultatet av vad vi är, är resultatet av det vi har tänkt.

Klokt citat. Jag skulle vilja ändra lite ibland:P

Resultatet av vad vi gör, är resultatet av vad vi har /inte har tänkt ;)

mehe. Ha tagit massa fina bilder idag! Tyvärr får ni inte se dom förs på måndag kväll, ingen sladd här. Nu är det robinson, är nyfiken på hur det är har inte sett de. Sen ska vi nog se the weddingdate. Och äta MER godis. Imorrn blire studsmattan;)

Skönt är livet här idag, Harmoniskt faktiskt. Mysigt. Guddottern är här, har dock inte träffat henne en, bara andra kusinen och moster. Morfar såg jag en sväng med:) Och martin kom förbi o sa hej en kortis. Och mamma och jag har pratat massor. Vem säger att det måste vara osocialt på landet? (Inte jag inte hmpf;) )

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jepp är sugen på att ta en fotorunda snart igen :)

2009-04-12 @ 13:08:29
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0