Impulsivt och massa skoj

Oj helgen gick fort! Trots jobb 10-20 i lördags och 9.30-17 i söndags, hann jag med en hel del!

Torsdag: Var hos Sandra och red Jessica ringde och vips var vi i krokek och grillade nere i sandviken:) Mycket mysigt! Mycket skratt när Apan Kenny kom fram haha. Lite mer skratt och en hel del suckar, när dörren öppnas fyra på morgonen och en okänd kille kommer in och placerar sig i min säng. Ehe. Han var rolig, vet vem han  var nu, han sjöng vacker(inte), somnade på tre röda, och var ute på väg hem lika fort på grund av farbror blås besök, tror jag:S La mig aldrig . komiskt att en ökänd kille placerar sig i en säng, somnar där utan att ens reagera mer på saken. Haha.

Fredag: Jobb! Sen till Kristina och ha lugn kväll, kebab en lång sväng på stan(nyktra) och sen hem till en film att somna till vid tvåtiden. lagom!

Lördag: Vaknade med svullet öra, nya hålet tog sig inte så bra:/ Kacka ska strax dra ut den:( AJAJ! Kommer dö en långsam död snart. Jobbade långpasset, hem och möttejohanna vid halv nio på kvällen, lite fix med år och smink, hamnade på förfest hos martin larsson, det var runt sju killar där tror jag, bland annat pirre och philip! Vi spelade fifa, min första match och jag vann!:) Min andra match mot ahle, förlorade endast med noll-ett och var inte s utklassad jag trodde jag skulle va:) Hamnade på Wasa, ja och johanna sänkte medelålderna rejält men dansade glatt med alla möjliga människor. Kul!

Söndag: Kom hem fyra på natten, sov fyra timmar, jobbade alldeles för många, kom hem, åkte till Sandra, såg en film och somnade efter mycket om och men med örat. Fortfarande ajaj:(

Måndag: Mia kom och tog hand om pållarnas fötter, sen hade vi en härlig ridtur, hästarna skötte sig exemplariskt:) Nåja. Nästan. Haha. Man kan inte få allt! En glass med mamma och en timmes kvalitetstid alltid härligt! Viken väntar i helgen, ska bli skönt med ännu en paus! :) VIll någon komma ner o sällskapa är det med välkommet! ;)

Det var några dagar ni! Har varit mycket roligt och mycket trötthet som komplikation, det var det helt klart värt!

Hur var er helg?:)

Johanna och Flash:)


Jag och sandra på pållarna:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag var där med lillebror och åt glass och promenerade lite :)

2009-04-08 @ 21:17:20
URL: http://mepublished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0