Hej hej! Var de bra så? Vill du ha de på beloppet? Tack tack! Hej hej..

Åh, vad jag är trött. Vet knappt vad jag heter och benen bär knappt. Nu är de sova som gäller, hann inte mer än komma hem, äta lite o sova, innan jag ska till jobbet igen. Men imorgon är ju det vi har sett fram emot länge länge:

Valborg! Och Örsåsa:) WHeey. 1900 utanför badhuset ses vi för lite förfestande, sen går bussen lite mer än en timme senare. Vi blir en hel del folk, som vanligt fler killar än tjejer och det är ju alltid roligar;) Har min pingla Sandra som sällskap och det är precis perfekt :)

8.30-16 imorrn, hejja hejja. Jobbet blir min död snart, men konstigt nog, står jag alltid där o ler nästa dag. Jag kan bara säga att jag älskar mina kollegor, dom är guld!

Och min o Sandras godnatt konversation blir:
S- Varför faller man inte bara för snälla killar?
J- Jag vet faktiskt inte. Men det skulle göra livet så himla mycket enklare, och bättre!
...

Godnatt från mig!
Pussen&Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0