Ett litet äckel har tagit över..

..tagit över min kropp och slagit ut mitt immunförsvar. Så känns de iaf. Trots nässpray, stora mängder hostmedicin och asmtaspray, ligger jag här i min säng, oc hostar, nyser, kallsvettas, ja ni vet ju hur det är. Surt är det! Är sjukt uttråkad, och hade gärna jobbat idag med tanke på att det var en bra tid. Nu ska jag se film (igen??), och dricka min, vilken det nu är i mängen, kopp te!

Har spenderat några timmar med att välja ut bilder som ska skickas in för framkallning, 350 st! Och inga studenbilder eller några andra bilder jag saknar är med! Jag kommer ha lite att pyssla med när bilderna kommer sen, scrapbook o sånt:)

Host host på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0