Det bjuder jag på! :)

Idag har varit kusinernas och släktens dag. Var ute med hundarna en sväng imorse, sen vart de middag uppe hos mormor o morfar, moster yvonne och erik är där med mina kusiner ver o vilma, vera är ju min lilla guddotter:) Myspys. Yvonne o jag tittade igenom evastugan på alla saker som är sparade sen vi var små, jag hittade mina barbiedockor! Åhhh! Trodde mamma slängt dom, lycka:) Haha. Inte för att jag ska leka med dom, men jag vill att mina framtida barn ska kunna göra de:)

En kort uppdateringsdejt med lina och vi tog pluto på en promenad, det gillade han. Aragon däremot, ville inte gå längre en tre meter, han har ont igen kraken:(

Imorrn är de dags att åka tilbaka till stan, har ett kort fyra o en halvtimmes pass mellan fyra och halv nio. Sen är jag ledig två dagar igen:) Nice. Ska jobba lite på att fundera ut min framtid IGEN. Under tiden bjuder jag på några av de bilderna jenn tog i fredags.Hon vägrar läggas upp på bloggen, så jag säger TACK! :) Ser ni hur busig jag ser ut?  Hihi








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0