Social helg:)

Till skillnad från förra veckan som spenderades sjuk i sängen, har helgen varit ett enda farande med alla möjliga folk. Tog tag i ett av alla mina problem i fredags, hörde av mig till Eme så nu kan jag stryka det från min låånga lista...Bra där. I lördags åkte jag ner på stan med anna en snabbis och shoppade ett enkelt svart linne, sen förbi systemet.

Åkte sedan med Eme och fixade annas present, var mycket nöjd med iden jag fick appropå ingenting i fredags på jobbet. En korg med tropiska frukter och massa ansiktsmasker,lotions o allt var de var. Lite ta hand om dig själv alltså. Eme satte ihop hela grejen, de vart väldigt fint :)

Hem till Anna som firades, mycket god mat, trevligt sällskap(12 tjejer), singstar ja ni vet. Sen bar det av till hugo, dom hade fixat fribiljetter, annars hade jag aldrig gått in, sedan drog vi över till otten. Lite folk på otten, men bra musik, mycket folk på hugo-dlåig musik. Det var jobbigt att välja. Träffade sörpingsfolk på otten så vi var mest där. Fie kom o var med en sväng vilket var väldigt skoj, vi ses ju inte alltför ofta! Träffade också på felicia,martin och pirre.

Söndagen bestod av att vänta på mamma som skulle lämna tillbaka min bil, en ridtur med felicia, och en filmkväll med eme och gustav. Vi såg "dan in real life" bra film, lite lagom, men jag höll ju givetvis på att somna, var trött efter alldeles för lite sömn.

Idag har jag simmat med anna, ont i axlarna har jag nu, duktigt av oss:) Vi lyckades också övertyga varandra om att kebab egentligen inte var så onyttigt om man skippade pommen, så det blev en sån som belöning, hehe. Nu sk ajag söka högskola till våren, sen ska jag åka till farmor. Ska vara på motala sjukhus imorgon o ta massa prover...

Ta hand om er mina vänner!

Puss
 / Josefina

Kommentarer
Postat av: emma

Tack för kommentaren tjejen

förresten. om du gillar te var gärna med i min te tävling. behöver massa tävlande o blir så glad om jag får många som tävlar :D

2008-10-13 @ 17:50:01
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Anna

Kebaben var nog onödig, men så god! hehe

2008-10-13 @ 18:34:49
URL: http://kentberoende.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tänker på dig vännen! :)) puss

2008-10-15 @ 22:31:11
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-15 @ 22:39:31
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: sara

vi måste värkligen ses snart gumman när kan du? har ingen mobil tappade den får några månader sedan eller så puss

2008-10-16 @ 09:16:28
URL: http://brollanbrolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0