Colerne igen:)

Nu sitter jag har igen, framfor julies dator och vantar pa att barnen ska sluta skolan. Det var en valdigt lang resa igar, var mycket trott och hungrig, men det forsavnn nar jag sag emma komma skuttandes for att mota mig:) Akte hem till julie, traffade erica, den nuvarande aupairen fran finland, men som pratar svenska, och sen akte vi ner till emma en stund. Traffade senare alla barn och julie, det ar som att jag aldrig har akt. Toby verkade myket glad over att se mig:) Han vackte mig imorse for att visa hans dikt som ar med i en bok skolan tryckt upp, jattefin dikt som jag nog ska skriva av:)

Nar jag gick hem fran Emma igar sag jag plotsligt nogon som sag bekant ut pa andra sidan vagen, nogon som verkade MYCKET forvanad over att se mig, namligen min bastaste Sian:) Hon visste inte att jag skulle komma! Haha. Hon hade visst bytt nummer:P
 Traffade henne imorse for lite genomgang av allt som hant, och vet ni? Forutom att hon nu har en MYCKET stor "bump" alltsa en gravidmage och att georgia har blivit jattebusig o skrattig, sa ar det som att jag aldrig akt harifran. Haha.

Ikvall ar det bonfire night, det gjordes treacle toffee igar och oj vad ont i tanderna jag kommer fa:)

Tror Scampii sakta men sakert borjar kanna igen mig med:)

Hoppas pa att traffa tom och becky pa skolan idag, kanske aven mn alskade lilal busunge spencer??

Imorrn ska jag shoppa:)

Oj vad detta ar roligt. Tillbaka i tedrickande 8 koppar om dagen ocksa, BRA tradition. Hehe. Det trakigaste ar att jag nog inte far traffa boz och bigcal. Jag hade sett fram emot det vet ni.. Hehe.

Ta hand om er! :)

Josefina Xx

Kommentarer
Postat av: Fie

Hoppas att du har det bra gumman! Saknar dig massor.. Du får höra av dig sen när du kommer hem =) Ha det bäst där borta, koppla bort allt annat och bara va!



Pussar i massor! Love <3

2008-11-06 @ 12:10:03
URL: http://metrobloggen.se/sofiehellberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0