--> Ny uppdatering från Fia Lotta

Hej Hej!

Igår var det ju utgång som gällde, jag var nog den som var mest taggad av oss innan, men vid ett tiden vile jag hem. har aldrig haft så tråkigt ute på krogen. Det är helt enkelt inte min typ av folk, så är det. Otten får ett plus för att musiken klår Palace med hästlängder, men resten. ja, otrevllig bartender, aldrig har man väl behövt gnälla på dom innan`?:P O ch olket, nej nej nej. VIsst det fanns några få söta studentmössor man kunde få låna om man hade tur, men det var inte mer spännande än så. Trist, jag hade hopapts på en riktig toppenkväll.

MEN det var ju kul att tjejorna hängde på ändå, tycker vi hade en trevlig förfest, och det var helt okej där nere med, skönt att få ha tjejorna för sig själv, eller nåja. Nästan. Träffade på Kristina och Honey, riktigt kul:) Annars var de en kille från grundis, som nog hade fått i sig lite mycket kanske hehe, men kul det med.Somnade på stört, sov lite oroligt so vanligt dock, förstår inte vad som hänt med min nattsömn..Är trött på att aldrig kunna få sova en hel natt :/

Vaknade 8 av att anna mesade, hon var vaken tidigt minsann:P Sen ringde hon vid tio igen, det var abra att gå upp;) Vart lite lagom. Städade lite, hon kom o hätmade sina grejer, sen bestämde jag mig för att hänga på henne till folkparken o sola lite:) Kul med lite annat sällskap :) Nu är jag sjukt uttråkad, ingen svarar i mobilerna, jag skulle träffa alex, o sen ev till sandra o rida, eller hänga på sörpingsgänget. Det verkar inte bli något av det, nu går jag ut och lägger mig på gården i solen.

Skulle ha följt med pappa till landet om det inte vore för igår kväll. Det lir fler gånger. Men är trött på att vara uttråkad på mina lediga dagar. VÄntar så jag får bil, då kan jag göra vad jag vill.

// Fia Lotta knas larsson- som pappa brukade säga.

Kommentarer
Postat av: Becca

Men snart är du inte uttråkad längre ;) weeeho!

2008-05-31 @ 18:56:49
URL: http://beccaaa.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Tack så jättemycket för din kommentar, den värmde och fick mig verkligen att känna "jag ska klara detta!!" Nästan lite tårögd.

Och det FINNS saker att göra, det gäller bara att tag och uppskatta dem. Och jag VET att jag kommer ångra mig så sjukt mycket OM jag skulle åka hem. Detta är en utmaning, att få mig att "sitta still" på en och samma plats. Men jag SKA klara det, för när jag har gjort det så kan jag resa och göra allt jag vill. Jag ska bara klara att vara kvar här.



Ha de så bra och tack igen!!

Kramar Louise

2008-05-31 @ 20:13:03
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0