--> Åska och muller...

Kunde inte somna igår. Kunde bara inte! Klockan var säkert halv fyra, efter tre iaf, innan jag 'ntligen utmattade slockande. Först kunde jag inte somna på grund av alla tankar och minnen som vägrar släppa taget om mig och låta mig gå in i drömmarnas värld, sen kommer buller och blixtar som jag aldrig sett maken till. Jag är inte rädd för åskan, tycker det är rätt mysigt, på rätt plats. Oroademig mycket för hästarna mn dom var okej.

Var död på jobbet, en dålig rastplanering gjorde min eftermimddag till ett helvete, och minn kväll till en död josefina i sin säng. Gjorde många missar och fick höra det också, kul, alltid uppskattat med negativ kritik eller?

Men jag förtjänade de ju, jag tar iaf på mig allt ansvar. Imorrn ska jag till ungdomsmottagningen, usch ser verkligen inte fram emot det, men någon g¨ng ska det också göras. Sedan blir de ut till Sandra o min lille pärla:) Nya bootar imrrn då, vi får se vilken skillnad de gör?

I still remember everything like it was yesterday... Every step, gesure, smile, tear, smell, sight. Everything. It's nearly three months since I left my adventure..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0