---> Äntligen värme!


Har varit ute hos Sandra och hästarna hela dagen. Ute i solen:) Varmt, för varmt ett tag, men gud vad skönt att den äntligen kommit. Mia verkade hästarna som nu har nya fina fötter igen, Jasen fick bootar han med, snygging, han går vackert nu, sen åkte vi o badade lite, solade mycket, o red en sväng. Sen jag kom hem har jag pratat i telefon, ni vet hur jag är, jag slutar aldrig babbla...;)

Har haft en toppenskön dag i solen, imorrn är jag dock på city gross mellan 12-21, inte lika skönt, men lördag = Liseberg. Då blir det mera solbränna:)

Jag vet inte vad ni pysslar med. Men jag funderar på att lägga ner. Jag tänker bara bry mig om dom som bryr sig om mig i fortsättningen. Ända sen jag kom hem från England har jag åkt på besvikelse efter besvikelse. Någon sa till mig att sluta förvänta mig saker av folk, så slipper jag bli besviken.

Tyvärr är inte det ett råd jag lyckats följa, trots så otroligt många försök. Det är dags att ni börjar försöka också. Jag är bara otroligt ledsen. Jag trodde jag betydde mer helt enkelt.
Nåja. På söndag kommer min Fiddelii hem. Äntligen! :)
/ Josefina

Kommentarer
Postat av: Fie

Jaaa! Snart går jag på Östgötamark igen ;) haha! Ses på måndag gumman min =) Pussiiii!

2008-07-25 @ 15:35:39
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0