Jag har allt!

Det känns så. Idag iallafall hehe. Jag har verkligen allt som betyder något. Jag har en familj som älskar mig underbara vänner, underbar pojkvän, hälsa och ett någorlunda varierande liv. Visst jag saknar väl kankse lite kontakt med alla i Sverige, skulle vi vara på samma plats så skulle det vara en fördel;) Men så länge man håller kontakten med varandra, visar att man bryr sig och tja finns där. Då finns det aldrig några problem. DÄRFÖR är jag lycklig:) SKönt att dkunna säg adet. Nu har jag allt. EN gång till bara. Jag har ALLT. :)

Har just kommit hem från stallet, underbar tur på wesley uppe på fältet, varade väl bara en tjugo min, men han gick som en dröm! Det är inte klokt hur mycket den hästen förädrats på fem månader. Ny sadel och nytt bett = ny häst. Dessutom en mycket duktigare Josefina på ryggen gör ju allt:D ;) Han gick i en underbar "canter" utan att dra iväg, utan bockiningar och jag kunde ha lösa tyglar! För fem månader sen hade jag legat avkastad på ena sidan fältet och haft honom bockandes runt på andra sidan. Haha. Underbar<3

Hade en bra em/kväll igår, Sian och Boss var här först, Boss är sååå gay haha. Berättade ju om vadet häromdagen , tror nog sian kommer vinna sina pengar. Hehe men rolig är han. Man tror inte att han bar aär sina femton år, snarare runt 18. Lite uno spelade vi(sämsta reglerna, jag torskade hela tiden) några omgångar med callum på xboxen (han gillar ju att ha typ noll motstånd så måste ju göra honom lite glad;) ) sen mat hos nick. Mumaaaa. Ännu en tradition som ska införas, rejäl söndagsmiddag. Åhh med efterätt! :D Kund einte röra mig mer efter det, spelade Mancala med COnnie i iaf en timme. Kul! Vi körde våra egna regler, upptäckte dom rätta efter en stund, men bestämde oss för att fortsätta med våra. jag vann 99% av gångerna. :D

Kväll, bigcal kom sian och boss åkte hem. han fick mig att vara uppe till halv 1! Suck. Såg först en film som hette welcome to the jungle tror jag, sen en annan som hette hum assiasnns någonting hehe massa s:P Jag somnade nästa en gång, givetvis slänger han kudde i huviudet på mig och säger "sover du". Hum. -.- Efter det vart jag pigg igen, fy vad elakt. ANtar att jag förtjänade det efter väckningen jag gav honom förra veckan^^

Nej ni;) dag s för en jävla massa strykning, dammsugning, dusch, lunch, msn och mitt projekt ska avslutas. Pust! Busy...har abr atre timmar på mig...när man ser de så, det är lugnt:) hehe.

All my love darlings!
Josefina<3
 xxxx
  oooo


Kommentarer
Postat av: Becca

Kul att du är glad vännen, och du ska vara glad för att du har allt :) Hoppas vi kan prata imorgon, har ju en grej att fråga om. Hoppas du hann med allt du skulle.. Love yoou (L)

2008-02-11 @ 18:07:26
URL: http://beccaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0